7-Б клас
Українська мова
Вчитель Голубова О.М.
- 17.03.2020: § 32 опрацювати, вивчити розряди прислівників. Вправа 328 (письмово).
- 18.03.2020: § 33 опрацювати, вправи 338-341 (усно). Вправа 342 (письмово).
- 20.03.2020: с.126 розглянути розбір прислівника як частини мови. Вправа 347(ІІ) (письмово).
- 30.03.2020: § 36 опрацювати, вправи 367-372 (усно). Вправа 373 (письмово).
- 01.04.2020: §40 вивчити правопис найуживаніших прислівникових сполучень, вправи 411-417 (усно). Вправа 418 (письмово).
Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище
Вчитель Сєнік С.І.
- Параграфи 32, 33 вивчити правила, таблиці;
- Виконати вправи 328, 340, 341 342 (розібрати утворені прислівники в дужках як частини мови за схемою с. 126)
Українська література
16.03.-30.03.2020: Прочитати повість Марини Павленко «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».
Скласти 24 питання літературного диктанту (так-ні) до змісту всієї повісті.
Долучитися до створення #книгищоговорять: створити аудіозапис одного з розділів повісті (виразно прочитати і записати на диктофон смартфона чи іншого технічного засобу)
05.04.2020: Есе "Сенс людського життя" (навести приклади з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських»).
Протягом карантину із родиною вивчити пісню: https://www.youtube.com/watch?v=bH4OBpYCv9U
Російська мова
Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020
Англійська мова
Вчитель Апеніна-Гаврикова О.В.
- SB p 56-57(ex 1-5), WB p 38-39
- SB p 58(ex 1-4), WB p 40(ex 1-2).
Вчитель Деменко Н.М.
- SB p.68-69,70-71; write your invitation p.71;
- WB p.48-51;
- SB p.72 ,73 (проект р.73) p.74-75
Вчитель Щербак Інна Олексіївна
KEEP CALM AND LEARN ENGLISH!
- WB p.63 Writing
- SB p. 90 ex.1- retelling, ex.2*
- SB p. 91 ex.7,8
- SB p. 92
- SB p. 93 ex. 2-*, ex.5
- SB pp.94-95 WB pp. 66-67
- Optional! https://miyklas.com.ua/p/english-language
Feel free to ask questions!
- https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/graded-listening
- https://learnenglishteens.britishcouncil.org/study-break/graded-reading
Німецька мова
Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна
- За зразком текстів на стр.153 скласти невеликий опис про свою кімнату (до 8 речень) в зошиті!!!
- С.155 розібрати прийменники, знати переклад.
- Стр.4а, b стр.156-157 прочитати, перекласти, дати відповіді на запитання.
Фото письмових завдань чекаю на пошту [email protected] до 20.03. У разі питань також писати на пошту.
- Стр.155 записати в словник нові слова. Ці прийменники вживаються як в Dativ, так і в Akkusativ за зразком, як ми розбирали прийменники an, auf та in. Ставимо питання: Де? – Dativ, куди? – Akkusativ. Повторити зміну артиклів у різних відмінках. Подивитися відео: https://www.youtube.com/watch?v=8UnNn8UZkzc
- За малюнком зверху на стр.155 скласти речення письмово в зошиті.
- Впр.5 стр.157 скласти письмово питання й дати на них відповіді
- Впр.1 стр.157 за зразком під картинкою скласти речення, використовуючи сполучник deshalb / darum (тому).
- Виконати завдання (в зошиті): https://drive.google.com/file/d/1nTKNc1-kCqSVVep3tS1Zue36kaiOBPnd/view?usp=sharing
Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо всі виконані письмові вправи до 02.04.2020.
Французька мова
Вчитель Петренко В.Д.
- Стор. 181-185 (переписати слова в словник та озвучити на вайбер),
- впр. 1, стор. 98 (читати, перекладати текст),
- впр. 2, стор. 98 (виконати тест письмово).
Виконання до 23.03.2020
- Впр.1, стор.100,
- впр.1, стор.102 (прочитати тексти з перекладом).
Виконання до 5 квітня 2020.
Домашнє читання. Прочитати самостійно текст і виконати тест письмово в зошиті.
Виконання до 21 квітня 2020.
Алгебра
Розв'язати: підручник №850(усно), №852, №855;, №856, №858, №861, №862, №864; №866, №869
Геометрія
Розв'язати: збірник задач №15.32(усно), №15.37, №15.38, №16.9(в-е), №16.13(в), №16.14, №16.15
Хімія
Фізика
- Параграф 23 (конспект), Впр 23 (2,3,7,8). Експериментальні завждання 1, 2 (стор. 160)
- Параграф 24 (конспект), Впр 24 (1,2,4,5).
Інформатика
Вивчити конспект. Виконати перші дві програми з конспекту.
- Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
- Пройти річний тест за курс інформатики 7 класу (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні з 7 до 12 травня, з 11-00 до 16-00.
Історія України
- §17 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання практичної роботи (стор. 167) №№1-4.
- Виконати завдання №№ 1-12 (стор.170-171).
- §18 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 1 - 3.
Всесвітня історія
- У зошиті дати письмову відповідь на питання №№1 - 8, 14, 15 (стор. 132).
- У зошиті дати письмову відповідь на питання №№2, 3, 9, 10 (стор. 133-135).
- У тестах дати письмову відповідь на питання № 1 - 10.
- §14 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 1 - 5.
Зарубіжна література
- А. Конан Дойл. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса. ((знати біографію письменника, зміст оповідання, аналізувати за запитаннями)
- Образи Шерлока Холмса і Доктора Ватсона (усно)
Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020
Географія
- §39 – 43 підручника прочитати.
- Виконати Практичні роботи №10, 11.
Біологія
- §37-38 прочитати;
- § 39 прочитати і відповісти на запитанная ( письмово) ст.172 (перевірте здобуті знання).
Мистецтво
- розробити дизайн іграшок, формат а4, графічні матеріали (ст. 113- 116 Масол);
- розробити дизайн меблів, формат а4, графічні матеріали;
- розробити дизайну одягу, формат а4, фарби/графічні матеріали (ст.110-112 Масол).
Фізична культура
- Ранкова зарядка
- Тренування на всі групи м'язів в домашніх умовах
- Рекомендований комплекс вправ на період карантину
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
-
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
-
зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE
https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit
https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html
https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html
https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html
- 2097 переглядів