Атестація, курсова перепідготовка

Система атестаційної роботи в школі

Система атестаційної роботи в школі

Список вчителів, які атестуються у 2023-2024 н.р.

  1. Балабан А.І., вчитель української мови та літератури;
  2. Бодилєва В.В., вчитель англійської мови;
  3. Вінник Н.О., практичний психолог;
  4. Голубова О.М., вчитель української мови та літератури;
  5. Гостіщева Ю.О., вчитель початкових класів;
  6. Каркач В.М., вчитель початкових класів;
  7. Мельничук Ю.О., вчитель англійської мови;
  8. Назаренко Ю.О., вчитель фізичної культури;
  9. Постоленко Н.В., вчитель української мови та літератури;
  10. Щербак І.О., вчитель англійської мови.

Список вчителів для проходження курсової перепідготовки у 2024 році

  • Балабан А.І., вчитель української мови та літератури;
  • Денисенко Т.П., заступник директора з НВР;
  • Денисенко Т.П., вчитель початкових класів;
  • Клименко Ю.М., вчитель англійської мови;
  • Коноваленко С.В., асистент вчителя;
  • Матвєєва А.Є., вчитель англійської мови;
  • Назаренко Н.В., вчитель англійської мови;
  • Пискунова І.В., вчитель англійської мови;
  • Перепелятник О.М., вчитель фізики;
  • Слободян О.В., вчитель початкових класів;
  • Сокол В.В., вчитель англійської мови;
  • Шевченко О.А., вчитель початкових класів;
  • Шуліка Н.В., вчитель німецької мови.

МОЛОДІСТЬ ТА МАЙСТЕРНІСТЬ

10 березня 2021 року в рамках атестації вчитель фізичної культури Назаренко Ю.О. провела відкритий урок на тему «Вправи для формування навичок володіння великим м’ячем (елементи баскетболу)» з учнями 3-А класу. Метою уроку було формування свідомого ставлення до занять фізичною культурою і спортом, сприяння зміцненню здоров’я учнів засобами баскетболу.

Урок повністю відповідав віковим особливостям учнів та був спрямований на формування в учнів вмінь та навичок самостійно займатися фізичними вправами, володіння великим м’ячем з елементами баскетболу, використання їх в ігровій та змагальній діяльності. Юні спортсмени отримали знання щодо підвищення рівня власних фізичних можливостей, збагаченню власного рухового досвіду, самодисципліни, прийомів самоконтролю. На уроці панували взаєморозуміння, доброзичливість, взаємопідтримка учнів між собою та вчителя й учнів.

Урок сприяв формуванню навичок фізичного самовдосконалення учнів, збереженню їх здоров’я та відповідав вимогам програми.

Заступник директора з НВР Коляда С.В.