Напрямки роботи
Пріоритетні напрями діяльності школи:
Аксіологічний.
Вводить учнів у світ цінностей та допомогає їм у виборі особистісно значущої системи ціннісних орієнтирів.
Когнітивний.
Він забезпечує школярів науковими знаннями про людину, культуру, історію, природу, ноосферу як основу духовного розвитку.
Творчо-діяльнісний.
Він сприяє формуванню і розвитку в учнів різних способів діяльності, творчих здібностей, необхідних для самореалізації особистості в праці, науковій, художній та інших видах діяльності.
Особистісний.
Він забезпечує самопізнання, розвиток рефлексивної здатності, оволодіння способами саморегуляції, самовдосконалення, морального самовизначення, формує життєву позицію.
Соціокультурний.
Він передбачає допомогу дитині у визначенні свого статусу як особистості шляхом включення її в систему соціальних відносин, виконання різних соціальних ролей, залучення до участі у вирішенні нагальних проблем школи, суспільства.
Художньо-естетичний.
Він забезпечує художньо-естетичну освіченість та вихованість особистості, здатної до саморозвитку й самовдосконалення, формування її художньо-естетичної культури засобами кращих світових, національних і регіональних надбань, сприяє виробленню вмінь примножувати культурні традиції суспільства.
Правовий.
Він передбачає формування правової культури — прищеплення поваги до прав і свобод людини, Конституції, законів України сприяє становленню особистості, яка має почуття власної гідності, готової до захисту як своїх прав і свобод, так і інших людей, наділеної громадянською самосвідомістю, суспільною активністю.
Дослідно-експериментальний.
Він передбачає включення дитини в пошукову, науково-дослідницьку діяльність, перетворення знань на інструмент творчого освоєння світу; процес оволодіння знаннями в атмосфері інтелектуальних, моральних та емоційних переживань; зіткнення думок, поглядів, позицій, наукових підходів; проектування різних можливих вирішень пізнавальних завдань.
Фізкультурно-оздоровлювальний.
Забезпечує формування в дитини навичок здорового способу життя, фізичних здібностей, збереження та зміцнення здоров'я, гармонії тіла й духу.
Релаксійно-розважальний.
Передбачає організацію культурного дозвілля дітей у різних формах, поліпшення їхнього психологічного здоров'я, зняття розумового, психічного та фізичного напруження.
Головні цінності школи — дитина, культура, творчість.
Педагогічний процес — цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей — виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується і самореалізується. Саме в цій взаємодії особистісний підхід передбачає допомогу дитині виявити й розкрити свої можливості щодо самовизначення й саморозвитку.
Діяльність школи спрямована на підвищення ефективності навчально-виховного процесу з одночасним урахуванням особистісної вартості навчання та повним розкриттям творчого потенціалу кожного учня. Цьому сприяє застосування досягнень науки, використання інноваційних технологій навчання, комп'ютеризація навчально-виховного процесу.
За більш детальною інформацією про напрямки роботи та розвитку школи можна звернутися до СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ Запорізької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 40:
- 800 переглядів