8-Б клас
Алгебра
Геометрія
Англійська мова
вчитель: Мельничук Юлія Олександрівна:
- SB Стр 39 фразові дієслова (на фото є переклад) вивчити на диктант
- Файл по модулю 2, зробити в ключах в зошиті або на окремому листочку. В класі ми перевіримо вибірково індивідуально і проведемо контрольний зріз
вчитель: Тисленко Олена Геннадіївна:
- SB Стр 39 фразові дієслова (на фото є переклад) вивчити на диктант
- Файл по модулю 2, зробити в ключах в зошиті або на окремому листочку. В класі ми перевіримо вибірково індивідуально і проведемо контрольний зріз
- ксту
- Check these words вивчити на диктант зі значенням
вчитель: Домбровська А.С.
SB 1) стр. 60 – читати, перекладати текст, виконати завдання до тексту.
2) cтр. 62 – читати, перекладати текст, вивчити 1 текст на вибір.
WB 1) стр. 61 – читати, перекладати
2) стр. 62-63 – виконати всі завдання (окрім завдань на прослуховування)
Країнознавство
вчитель Сокол В.В.: стор. 33-34 (читати та перекладати). Вивчити про Оксфорд
Українська мова
Група Плющ О.М.:
Група Черевко С.Я.:
§27-29 опрацювати
- Вправа 292 усно
- Вправа 297 письмово
- Вправа 285. Зробити синтаксичний розбір 3 та 5 речень.
- Сторінка 140-141, тестові завдання (усно, пояснити)
Українська література
Сторінка 142-164. Скласти 6 тестів за змістом
Французька мова
Вчитель Діленко Марія Миколаївна
- с.95 впр.2 (тексти прочитати, перекласти + відповісти на запитання).
- с.96-97 (комікс прочитати і перекласти).
- с.97 впр.4 (виписати слова в словник з перекладом і вивчити).
Німецька мова
Вчитель Однорог Ганна Андріївна
- с.123 Stunde 3, слова з таблички виписати з перекладом. N1 читати перекладати, знайти еквівалентні вислови в рідній мові.
- N2 розглянути малюнок (меню)
- С.124 N3 письмово заповнити таблицю.
- N4А читати перекладати, N4B письмово заповнити таблицю.
- N5А читати діалог,вивчити напам'ять.
- C.125 N1A виписати фрази з перекладом в словник. N-В письмово заповнити таблицю.
ДЗ надсилати до 24.04 на адресу [email protected]
- С.143 Stunde 1 виписати нові слова в словник. (Обов’язково мені надсилати фото словників!)
- N-1 читати
- N-1B заповнити схему письмово в зошиті. Написати з чим у вас асоціюються подорожі.
- N-2A читати вислови, записати їх у зошит з перекладом.
- c.144 N-3A читати,перекладати (усно)
- С.145 N-5A читати,перекладати (усно). N- 5B письмово відповісти на питання.
- С.146 N-1A (домік) письмово з’єднати (по тексту с.145)
ДЗ надсилати до 06.05 ! на адресу [email protected]
Зарубіжна література
- Стор.151 завд. (письм. у зошиті)
- Дочитати « Ромео і Джульєтту»
- Опрацювати тему « Бароко як доба й художній напрям у європейській літературі» , скласти план .
- Долучитися до створення # книгищоговорять: створити відеозапис монологів. Дівчата - монолог Джульєтти ( стр.145-146) , хлопці- монолог Ромео ( стр.156)
- Переглянути фільм за п'єсою Мольєра «Міщанин шляхтич»
Термін виконання до 12.05
Хімія
Інформатика
-
Визначити розрядність ОС Windows (32 або 64-bit) на вашому комп'ютері. Завантажити і встановити відповідне середовище розробки Lazarus:
- п. 6.3 вивчити, завдання 1, 2 (с. 199) виконати
- п. 6.4 вивчити, завдання 5, 7, 14, 16 (с. 206) виконати
Навчальні відео "Розгалуження у Lazarus":
Папки з проектами додати до архіву і файл архіву вислати на адресу [email protected], у темі листа обов'язково вказати прізвище, клас, номер завдання .
Термін виконання до 27.03
- п. 6.5 вивчити, завдання 5, 7, 8 (с. 213) виконати. Навчальне відео до 6.5.6
- п. 6.6 вивчити, завдання 4, 7, 9 (с. 216) виконати. Навчальне відео до 6.6.6 Навчальне відео до 6.6.8
- Пройти тренувальні онлайн тест1, онлайн тест 2. Перед початком тесту обов'язково заповніть дані користувача (Прізвище, ім'я, клас, адресу пошти). По закінченню тесту зробіть скрін екрану з результатом тестування і пришліть його на пошту.
Папки з проектами додати до архіву і файл архіву вислати на адресу [email protected], у темі листа обов'язково вказати прізвище, клас, номер завдання.
Термін виконання до 03.04
- п. 6.7 вивчити, завдання 3, 5, 7, 8 (с. 220) виконати. Приклад оформлення у зошиті завдання 3 дивись на с. 214. Блок-схему (завдання 5) можна створити у програмі AFCE
- Пройти тренувальний онлайн-тест . Перед початком тесту обов'язково заповніть дані користувача (Прізвище, ім'я, клас, адресу пошти). По закінченню тесту зробіть скрін екрану з результатом тестування і пришліть його на пошту.
Термін виконання до 12.04
- п. 6.8 вивчити, завдання 2 в), 3, 6, 7 (с. 227-228) виконати. Заготовка - Завдання 6.8.6.jpg
- Пройти тренувальний онлайн-тест . Перед початком тесту обов'язково заповніть дані користувача (Прізвище, ім'я, клас, адресу пошти). По закінченню тесту зробіть скрін екрану з результатом тестування і пришліть його на пошту.
- Виконати інтерактивні вправи: Базові графічні примітиви; Властивості графічних примітивів; Малювання квадрата; Властивості об'єкта Image.
Термін виконання до 24.04
- п. 8.1 (с. 266) вивчити, завдання 3, 6 (с. 272) виконати. Файли з роботами або посилання на них надсилаємо на [email protected].
- Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
- Пройти тематичне тестування по темам 6, частина 1 та 6, частина 2 (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні, з 11-00 до 16-00.
Термін виконання до 12.05
- п. 8.2 (с. 273) вивчити, проект (с. 278) виконати згідно свого варіанта. Файли з роботами або посилання на них надсилаємо на [email protected].
Термін виконання до 19.05
Дистанційна перевірочна робота - згідно графіка: дата 19.05, час 10:00 - 10:45.
Пройти підсумкове тестування. 8 клас. "Алгоритми та програми". Підсумковий тест. (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent.
Дистанційна перевірочна робота - згідно графіка: 19.05, 10:00 - 10:45.
Пройти підсумкове тестування. 8 клас. "Алгоритми та програми". Підсумковий тест. (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (час тестування обмежений - 45 хв.).
Для учнів, які мають лише телефон, пройти тест (на початку тесту обов'язково вкажіть прізвище, ім'я): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5925938 (активний до 15:00 25.05) (час тестування обмежений - 50 хв.).
Історія
- Опрацювати параграфи № 25-28
- Практична робота – стор.186-187, письмово пункт №4 (таблиця)
- Стор.206 – питання 10, 12 (письмово)
- Тестові завдання (стор.220-222) усно;
- Стор 220, питання 8 - письмово
Завдання подані до кінця навчального року:
Історія України.
Географія
І. Опрацювати з підручника і законспектувати у робочий зошит § 43 - 48
ІІ. Відповісти на такі запитання на окремих аркушах:
- Які існують види забруднень навколишнього середовища?
- Чим відрізняються хімічні і фізичні види забруднень?
- Користуючись різними джерелами інформації напишіть які основні джерела забруднень довкілля є в м. Запоріжжя?
- Що таке моніторинг навколишнього середовища? Назвіть види моніторингу за призначенням.
- Поясніть що означає «раціональне використання природних ресурсів»? Наведіть приклади раціонального і нераціонального використання водних ресурсів України.
- Які регіони України найбільш насичені об’єктами природно-заповідного фонду?
ІІІ. Підготовка до контрольної роботи за § 38 – 48
Фізика
- § 30. Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини. Реостати.
- Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра. (Ознайомлення).
- § 31. Послідовне з’єднання провідників.
- Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників. (Ознайомлення).
- § 32. Паралельне з’єднання провідників.
Контрольні запитання і завдання в підручнику.
- § 33. Робота і потужність електричного струму. § 33 (вивч.), впр. 33 (3, 4).
- § 34. Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. § 34 (вивч.), впр. 34 (2, 4).
- § 35 Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. § 35 (вивч.), впр. 35 (1, 4).
- § 36. Електричний струм у металах. § 36 (вивч.), впр. 36 (2, 5).
- § 37. Електричний струм в електролітах. Закон Фарадея. § 37 (вивч.), впр. 37 (4, 5).
- § 38. Застосування електролізу.§ 38 (вивч.), впр. 38 (3, 4).
Термін виконання – 24.04.2020
- §39. Електричний струм у газах. Д/з: §39 (вивч.), впр. 39 (1,2).
- §40. Види самостійних газових розрядів. Д/з: §40 (вивч.), контрольні запитання.
- Безпека людини під час роботи з електричними приладами і пристроями. Д/з: (вивч., конспект).
- Підготовка до контрольної роботи. Д/з: §33 – 40 (повт.). Виконати тестове завдання.
Термін виконання до 12.05.2020
- Захист учнівських проектів.
- Захист учнівських проектів.
- Підсумковий урок з курсу фізики 8 класу
Д/з: §19 – 40 (повт.).
Термін виконання до 29.05.2020
Біологія
- Повторити тему 4 – Транспорт речовин та виконати завдання (файл додається).
- §24-27 прочитати, виконати самостійну роботу ст.118-119 (заповнити таблицю «Будова шкірив зв´язку з її функціями» в зошиті).
Мистецтво
- тема 26-27 "Романтизм в образотворчому мистецтві", читати + виписати основні риси живопису романтизму, представників та їх твори мистецтва(ст. 146 - 155 Масол);
- намалювати (на вибір): "Фантастичний живописний пейзаж", "Захід сонця", "Серед бурхливих хвиль", "Морська баталія". Формат а3, фарби.
Фізична культура
- Ранкова зарядка
- Тренування на всі групи м'язів в домашніх умовах
- Рекомендований комплекс вправ на період карантину
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
-
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
-
зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE
https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit
https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html
https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html
https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html
- 2759 переглядів