Від теорії до практики

1 травня у Запорізькій спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови відбулася педагогічна рада, на якій були розглянуті питання цифрової трансформації освіти та організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
Основними тезами доповідей заступників директора з НВР Денисенко Тетяни та Коляди Світлани були:
- зміна сутності концептуальних положень і зміст основних педагогічних понять, які створюють фундамент педагогічної науки у зв’язку з цифровою трансформацією освіти;
- першочергові завдання, які стали перед освітніми науками в умовах інформатизації і цифрової трансформації освіти»;
- основні засади та принципи Програми «Освіта 4.0: український світанок»;
- педагогічний процес в умовах дистанційного навчання: комунікація між учителем та учнями»;
- академічна доброчесність в умовах дистанційного навчання;
- засоби організації дистанційного навчання;
- особливості оцінювання та контролю.
Що робити з освітніми втратами, які виникли через проблеми з доступом до інтернету, відключеннями електроенергії вдома та в школі, повітряними тривогами під час уроків, відсутністю підручників (зокрема, у п’ятикласників НУШ)? На це питання надала відповідь заступник директора з НВР Перепелятник Олена. Вона розповіла як провести діагностику знань у класі, на які документи орієнтуватися в подоланні освітніх втрат, як надолужити втрачене, не перевантажуючи вчителів та учнів.
Члени колективу взяли активну участь в обговоренні цих актуальних для сьогодення закладів освіти питань. Вчителі початкових класів Гостіщева Юлія та Шевченко Олена поділились досвідом з організації дистанційного навчання в початковій школі. Вчитель української мови Постоленко Надія практично ознайомила колег з можливостями платформи Classtime для створення інтерактивних навчальних додатків, яка дозволяє вести аналітику освітнього процесу і реалізовувати стратегії індивідуального підходу, провела тестування з української мови. Вчителі географії Олейнік Ольга та вчитель фізичної культури Назаренко Юлія розповіли про форми онлайн-комунікації, які застосовують на своїх уроках.
Педагоги закладу освіти одержали теоретичні знання з актуальних питань педагогіки та мали змогу дізнатися як практично вони впроваджуються в освітній процес.
Дякуємо всім учасникам педагогічної ради, які, незважаючи на складні обставини сьогодення, продовжують сумлінно працювати на освітньому фронті.
Наближаємо перемогу разом!
Заступник директора з НВР Денисенко Тетяна




- 87 переглядів