В Україні запустили Урядову консультаційну лінію з питань безпеки дітей в Інтернеті
15 вересня в Україні почала діяти Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545*3. Лінія створена Урядовим контактним центром в партнерстві з освітнім проєктом #stop_sexтинг та за підтримки телеком-оператора «Датагруп» спільно з Патронатною службою Віце-прем’єр міністра-міністра цифрової трансформації України, Міністерством соціальної політики України, Міністерством внутрішніх справ України та Уповноваженим президента України з прав дитини.
Лінія створена із метою підвищення рівня обізнаності дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, а також спеціалістів, які працюють у контакті із дітьми щодо попередження та реагування на ризики, із якими діти можуть зіткнутися в Інтернеті. Також дорослі можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань додатків, якими діти користуються в цифровому середовищі.
Консультаційна лінія, в першу чергу, орієнтована на дітей, які зіштовхнулись із проблемами онлайн, та на дорослих, чиї діти мають проблеми в мережі Інтернет. Проте зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в Інтернеті.
Спеціалісти лінії 1545*3 працюють цілодобово та надають інформацію щодо безпечної поведінки в цифровому середовищі для попередження насильства, порушення прав та інших зловживань в Інтернеті, а також щодо шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.
Більш докладніше тут: https://stop-sexting.in.ua/parents/ У полі «Меню» (що позначено трьома горизонтальними рисками у верхньому лівому куті екрана) обрати потрібний заголовок.
Довідник “Створюємо онлайн-простір разом з дітьми” доступний за посиланням: https://stop-sexting.in.ua/wp-content/uploads/2020/06/dovidnyk-dlya-batkiv.pdf
Соціальний педагог Сидоренко О.Я.
- 38 переглядів