Педагогіка партнерства в дії

Батьківські збори в   школах останнім часом усе більше викликають роздратування та невдоволення.  Класні керівники 1-4-х класів  вирішили, що настав час змінити цей застарілий формат так званого спілкування.

              На батьківських зборах зазвичай прийнято аналізувати шкільне життя учнів. Але батьки, які ходять на всі збори, чують там тільки про проблеми чужих дітей. Тож головна мета змін – спілкування батьків із закладом освіти в контексті шкільного життя їхньої дитини. Дослідження показало, що батьків найбільше цікавлять індивідуальні зустрічі з вчителями, де вони могли б знайти відповіді на різні питання. Ось такі зустрічі і провели вчителі початкової школи, адже учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. На таких зустрічах обговорюють не лише організаційні питання та навчальні досягнення, але й ціннісні питання щодо розвитку і щастя дитини.

         Переваги від спілкування отримують усі, однак найважливішим є для дітей, котрі бачать, як співпрацюють дорослі, важливі у їхньому житті.

 

Заст. директора з НВР Денисенко Т.П.