Небезпечні ігри сучасних дітей

Гра "Червоні двері, жовті двері" спочатку завірусилась в TikTok. Вона нібито має містичний характер, але по факту затягує дітей у стан трансу або медитації, де вони уявляють себе в загадковому коридорі з різнокольоровими дверима.
Підлітки залюбки почали у неї грати нібито заради самоаналізу і розслаблення, але результат – паніка, галюцинації і втрата зв'язку з реальністю.
Правила гри такі: один з учасників, як його називають "об'єкт", лягає із заплющеними очима і піднятими руками на коліна до "провідника". Останній масажує скроні гравцю і ставить навідні запитання щодо кольору дверей які він бачить, про фігуру людини, яка стоїть поруч і так далі. У якийсь момент "об'єкт" нібито впадає в транс. Якщо він замовкає і перестає відповідати на запитання – його треба терміново "будити", щоб той "не застряг" в іншій реальності.
Діти пов’язують гру з містикою, але психологи застерігають, що у школярів ще формується психіка і ця гра може серйозно нашкодити психічному здоров’ю.
На думку лікарів, сильний масаж скронь у поєднанні із заплющеними очима, мовленнєвою установкою та сенсорною депривацією створює хибне відчуття виходу з тіла.
Можливі наслідки участі у грі
Насправді гра не відкриває двері в інший світ, а є психологічною маніпуляцією, яка вводить людину у стан сенсорної депривації, пояснюють фахівці в публікації tsn.ua.
Реальний ефект від «гри»:
- запаморочення,
- нудота,
- панічні атаки,
- сильна тривожність після «виходу»,
- ризик інсульту,
- ризик бути завербованим через такі механізми у диверсійні групи,
Поради для батьків, як убезпечити дитину:
- розмовляти з дитиною про небезпеки таких «ігор»;
- контролювати контент, який вона споживає в соцмережах;
- перевіряти коло спілкування дитини в інтернеті;
- миттєво реагувати, якщо дитина стає замкнутою, дратівливою або нервовою.
Батьки та вчителі мають бути уважними до змін у поведінці підлітків та негайно реагувати на підозрілі сигнали. Тільки так можна вберегти дітей від небезпечних маніпуляцій.
Джерела:
Соціальний педагог Олена СИДОРЕНКО
- 4 переглядів