Мотивація до діяльності. Інтелектуальний розвиток

Як мотивувати і залучати до діяльності дитину із порушеннями інтелектуального розвитку

  1. Помічати найменші досягнення, хвалити за старанність, радіти успіху дитини.
  2. За можливістю використовувати наочно-дійове мислення для пояснення, дитина буде зацікавлена процесом.
  3. Мотивація дитини формується внаслідок її потреб, тому батькам варто звітувати вчителю про мотиваційні методи (потреби) для досягнення результатів в учбовій діяльності дитини.
  4. Домовитися з батьками дитини про формування домінуючих установок, спрямованих на досягнення успіху.

Що категорично не можна робити з цією категорією дітей

  1. Внаслідок емоційно-вольової слабкості таких дітей, вони реагують гостро на будь-які подразники. Не можна допускати зайвих звукових, світлових та інших подразників (шум за вікном, надмірно яскраве світло, тощо).
  2. Особливо важливо не критикувати дитину, її особливості.
  3. Пояснювати дитині думку потрібно спокійно, іноді варто повторювати декілька разів спокійним тоном, без підвищення голосу.
  4. Не можна виключати дитину з колективу за її особливість, обмежувати контакт із однолітками. Навпаки, варто познайомити дитину із колективом, провести класний час (бесіду) щодо поведінки з нею.

 

Підготувала вчитель фізичної культури                              ЮЛІЯ Назаренко