Пам’ятка для вчителя, який працює з дитиною, що має порушення інтелектуального розвитку

  • Пам’ятайте, що час, протягом якого дитина може концентрувати увагу – 5-7 хвилин, в кращому випадку – 15 хвилин.
  • Матеріал подавайте в доступній формі.
  • З метою активізації активної уваги змінюйте види діяльності.
  • Навчання повинно носити предметно-наочний та практичний характер.
  • Спиратись на більш розвинуті здібності дитини в подоланні недостатності інтелектуальної сфери.
  • Для дітей з низьким рівнем працездатності зменшуйте об’єм завдань.
  • Враховуючи слабку пам'ять, матеріал подавайте малими дозами, з багаторазовим повторенням.
  • Уміти підтримувати в дитини впевненість у своїх силах, прагнення до пізнавальної діяльності.
  •  Запобігати й адекватно реагувати на зміни в психічній діяльності, поведінці та загальному стані дитини.
  • Закінчуйте заняття, коли дитина втомилась.
  • Відносьтеся з повагою до дитини та її батьків.

Підготувала вчитель фізичної культури                              ЮЛІЯ Назаренко