Методична робота

Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2020»

07 листопада 2019 року розпочався перший (зональний) тур всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020».

         Конкурс проводиться на виконання Указу Президента України від 29 червня 1995 року № 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року», відповідно до Положення про всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 року № 638 (у редакції  постанови Кабінету Міністрів України від 16 травня 2018 року № 370, наказу Міністерства освіти і науки України від 10.06.2019 № 798 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» в номінаціях: «Зарубіжна література», «Історія», «Образотворче мистецтво», «Початкова освіта», «Хімія».

         Вчителі школи беруть участь у наступних номінаціях:

14 лютого в ЗСШ № 40 відбулася педрада

14 лютого в ЗСШ № 40 відбулася педрада, на якій були присутні 67 педагогів школи. Голова педради – Пискунова І.В., директор школи; секретар – Коляда С.В., заступник директора з НВР. Головним питанням порядку денного була доповідь заступника директора з НВР Денисенко Т.П. «Нова українська школа: стратегія змін в освіті України».

Пріоритети діяльності шкільної методичної служби

В умовах необхідності модернізації педагогічної освіти одним із важливих завдань інноваційного розвитку є оновлення методичної роботи з кадрами, науково-методичного супроводу освітнього процесу.

Сьогодні важливо відійти від застарілого розуміння системи методичної роботи як контролюючої структури, як транслятора інструкцій і директив, типових і традиційних методик, що забезпечують репродуктивний характер їх виконання.

У контексті інноваційного розвитку педагогічної освіти взагалі та післядипломної зокрема методичну службу в закладах освіти слід розглядати як систему взаємодії зв’язаних між собою підсистем забезпечення та супроводження освітнього процесу, діяльності педагога, інноваційної, дослідно-експериментальної роботи, що вимагає перегляду завдань і принципів її функціонування.