6-Б клас

Математика

1) Підручник стор. 240: №1465-1477; №1480-1487; №1496(непарні), №1495(непарні).

2)№ 1276,1277,1282,1292,1296 ; 

3)№1346, 1348,1349,1352 

Термін виконання - до 03.05.2020.

Самостійна робота 

Термін виконання - до 09.05.2020.

Українська мова 

Група Плющ Олена Миколаївна: Завдання

§§ 52-60 - правила вивчити, вправи виконати: 436,437,440,446,452,454,458,466,469,478,483,492,504,511

Група Голубова Ольга Михайлівна:

  • 17.03.2020: § 47 опрацювати. Вправа 397 (письмово).
  • 18.03.2020: § 48 опрацювати, вправи 400-403 (усно). Вправа 404 (письмово).
  • 20.03.2020: § 49 опрацювати, вправи 412-413 (усно). Вправа 416 (письмово).
  • 31.03.2020:  с.149 повторити правила. Вправа 388 (письмово).
  • 01.04.2020: § 50 опрацювати, вправи 421-422 (усно). Вправа 423 (письмово).
  • 03.03.2020: § 51 усно відповісти на всі питання. Вправа 429 тестові завдання (письмово).

Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище.

"Лайфхаки з української мови". Прикметник https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic

"Лайфхаки з української мови". «Не» з різними частинами мови https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs

Українська література

  • 16.03.2020-30.03.2020 Дочитати повість В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»; переказувати найцікавіші епізоди тексту; переглянути короткометражний фільм за епізодом повісті  https://www.youtube.com/watch?v=C77o7JK3Uek
  • 05.04.2020: прочитати повість Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки". Протягом карантину  із родиною вивчити пісню: https://www.youtube.com/watch?v=bH4OBpYCv9U

Російська мова

Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020

Англійська мова

Група Щербак Інна Олексіївна

KEEP CALM AND LEARN ENGLISH!

  1. SB p.90 WB p. 64
  2. SB pp.92-93 ex. 1-6

Feel free to ask questions!

Група Матвєєва А.Є.

  1. SB p. 44( чит.  и перекл) слова в словник, ех 1, 2, 3 р. 140( ч/п*), ех  2, 3, 5 р.139(ч/п*), ех 1, 2, 3, р. 138
  2. залік WC

Німецька мова

Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна

  1. Повторити всі вивчені слова з теми «Моє тіло»
  2. С.135 розібрати й записати в словник нові слова.
  3. Згадати, як міняються особові займенники відмінку Dativ

Нагадую,
Ich-mir
Du-dir
Er,es-ihm
Sie-ihr
Wir-uns
Ihr-euch
Sie,sie – Ihnen, ihnen.

Зверніть увагу на вживання дієслова weh tun та вживання після нього давального відмінку!

Впр.2, 3 (скласти свій діалог) стр.135 виконати письмово в зошиті.

  1. Впр.4 стр.136, звернути увагу на утворення складних іменників, вміти утворювати.

Фото письмових завдань чекаю на пошту [email protected] до 20.03. У разі виникнення питань також писати на пошту.

  1. Стр.141 записати слова в словник;
  2. Впр.2 a,b стр.141 прочитати, перекласти. Скласти за зразком свій діалог та записати його в зошит.
  3. Стр.143 читати й перекладати. Виписати фрази, які вважаєте корисними та вивчити їх.
  4. https://www.youtube.com/watch?v=vMMZ6EQ4KIk читаємо й слухаємо текст. Незнайомі слова виписуємо. З цієї теми буде самостійна робота.

Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо свій діалог та опрацьовані слова з діалогів на стр. 143 та з відео до 02.04.2020.

Завдання на 27.04 - 11.05:

Завдання 1  Виконати тести с.147 (в зошиті)

Завдання 2  Прочитати тексти й виконати завдання до них

Завдання 3   Продивитися відео, записати незнайомі фрази (саме фрази, а не окремі слова) з перекладом. Письмово скласти діалог за зразком.

Результати роботи надіслати поштою [email protected]. Всі питання стосовно виконання завдань писати на пошту.

Кінцевий термін здачі роботи 11 травня.

Вчитель Однорог Ганна Адріївна

  1. с.128 N1 написати зайве слово.
  2. N2 заповнити таблицю.
  3. С.129 N1В читати перекладати.
  4. С.130 N2 написати в словник в розділ граматики,вивчити.
  5. N2В письмово.
  6. С.132 N5A читати перекладати письмо, NВ далі письмово.
  7. С.132 N1 (доміком) написати подібний лист другу за допомогою поданих питань.
  8. С.134 N4А читати перекладати, N4В відповісти richtig/falsch.

Інформатика

Як встановити програму  Scratch 2:
1) Якщо у вас ще не встановлено, завантажте та встановіть останню версію Adobe AIR
2) Далі завантажте та встановіть автономний редактор Скретч 2.0 
  1. Повторити параграф 3.3, виконати проект - мал.3.32 (с.106) 
  2. Вкладені розгалуження | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/m8anGNtkmjk
  3.  Зробити Практична робота №5. Проекти з вкладеними циклами | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/Av2uuN4rKBc
  4. Вивчити параграф 3.4,  виконати проект за зразком відео.
  5. Вкладені цикли та розгалуження | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/63CbFJ9cFGo
Надіслати файли проектів вчителю (не забувайте в темі писати своє прізвище і номер завдання) на адресу: [email protected] Термін виконання - 04.04.2020
  1. § 3.4. Цикл, вкладений у розгалуження (с.113-117)
  2. Завдання с.117 №6 (намалювати блок-схему в зошиті),
  3. Складіть проект в середовищі Scratch2: №8, 9 (с.118), та додаткові задачі.

 Надіслати файли проектів та фото блок схем вчителю (не забувайте в темі писати своє прізвище і номер завдання) на адресу: [email protected] Термін виконання - 19.04.2020

Повторити розділ "Комп'ютерна графіка", давши стислі письмові відповіді на питання: 

  1. Що таке Комп’ютерна графіка? Її основні об’єкти?
  2. Які пристрої використовують для введення графічних даних у ПК?
  3. Чим відрізняються растрові графічні зображення від векторних?
  4. Які властивості мають растрові та векторні зображення? (зробити порівняльну таблицю)
  5. Назвіть комп’ютерні програми для створення растрових і векторних зображень.
  6. Які переваги та недоліки векторних та растрових зображень? (зробити порівняльну таблицю)
  7. Де, на вашу думку, доцільно використовувати растрові, а де векторні зображення?
  8. Що таке крива Безьє і як можна змінити її форму в редакторі Inkscape?

Виконати завдання:

  1. Створіть векторне графічне зображення відповідно до зразка на с.37 підручника (варіант а чи b – на ваш вибір).
  2. Створити векторний персонаж - Пухнастик в редакторі Inkscape, використовуючи урок: https://youtu.be/tsIsQoaypjA

Надіслати фото  відповідей та файли завдання (не забувайте в темі писати своє прізвище і номер завдання) на адресу: [email protected] Термін виконання - 08.05.2020

  1. Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
  2. Пройти річний тест за курс інформатики  6 класу (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні з 7 до 12 травня, з 11-00 до 16-00. 

Історія 

§40 - 41  вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання:

  1. Що таке елінізм?;
  2. Які еліністичні держави створив О. Македонський?;
  3. Укладіть історичний портрет О. Македонського;
  4. Яку роль в історї відіграв О. Македонський?;
  5. Перший рейтинг визначних пам'яток  історії, створених за доби елінізму, назвали "Сім чудес світу". Назвіть їх і розкажіть більш детально про один із них;
  6. Як виникло місто Рим?;
  7. Якою була система управління в Римі?;
  8. Назвіть права і обов'язки громадян Риму;
  9. Складіть історичний портрет Цезаря;
  10. Дайте письмово відповідь на питання І розділу №№2 - 4 (стор. 170);
  11. Дайте письмово відповідь на питання ІІІ розділу №№1 - 3 (стор. 170);
  12. Вивчіть §46 та дайте відповідь на питання №№1 - 4 (стор. 173);

Географія

  1. Підручник §45 – 53, прочитати і вивчити розділ «Запам’ятайте» до кожного параграфа.
  2. Письмове завдання стор.211 підручника.

Зарубіжна література

  1. Генрі Лонгфелло  Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату». Елементи фольклору в творі (знати біографію поета, зміст пісні, знайти елементи фольклору)
  2. Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»

Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020

Біологія

§34-35 прочитати; ст. 134 – дати відповіді на запитання письмово (відповіді на окремих аркушах).

§ 42-43  опрацювати уважно і пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу: 185552 Обов’язково вказати клас та БУКВУ(!)

§ 44-45 прочитати, переглянути відео за посиланням :

Завдання  виконати 29 квітня до 16:00! 

Дуже уважно переглянути відео: https://youtu.be/NbbSNb6jdNk

13.05.20 учні 6 класів мають виконати Підсумкову контрольну роботу  з біології(!)
Пройти тестування на сайті:
join.naurok.ua    Код активації : 401691
Час проходження тесту ОБМЕЖЕНИЙ - 20 хвилин!!!
Контрольна робота активна до 15:00 (13.05.20)
Вказати ПРІЗВИЩЕ ІМ'Я КЛАС та літеру(А, Б)
Пом'ятайте по те, що ви маєте лише ОДНУ СПРОБУ☝️☝️
НЕ ЗАЛИШАЙТЕ СТОРІНКУ ПІД ЧАС АКТИВАЦІЇ (ПРОХОДЖЕННЯ) ТЕСТУ!!!

Мистецтво

  • створіть фантастичний пейзаж, формат а4, фарби (ст. 166-168 Масол);
  • створіть натюрморт, формат а4, графічні матеріали(ст.172-175 Масол);
  • створіть живописний натюрморт з використанням 4х предметів, формат а4, фарби(ст.178-181 Масол).

Фізична культура

Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:

https://youtu.be/cYhWZjFyFgw

https://youtu.be/auDpm0MbADE

https://youtu.be/Otfo7TQB7R8

https://youtu.be/UgQogEeaLkU

https://youtu.be/0ydNIOevA2U

https://youtu.be/uf0_sU3WmCw

https://youtu.be/2TJX0H-IT-s

зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE  

https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit 

 https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html

https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html 

 https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html