6-Б клас
Математика
1) Підручник стор. 240: №1465-1477; №1480-1487; №1496(непарні), №1495(непарні).
2)№ 1276,1277,1282,1292,1296 ;
3)№1346, 1348,1349,1352
Термін виконання - до 03.05.2020.
Термін виконання - до 09.05.2020.
Українська мова
Група Плющ Олена Миколаївна: Завдання
§§ 52-60 - правила вивчити, вправи виконати: 436,437,440,446,452,454,458,466,469,478,483,492,504,511
Група Голубова Ольга Михайлівна:
- 17.03.2020: § 47 опрацювати. Вправа 397 (письмово).
- 18.03.2020: § 48 опрацювати, вправи 400-403 (усно). Вправа 404 (письмово).
- 20.03.2020: § 49 опрацювати, вправи 412-413 (усно). Вправа 416 (письмово).
- 31.03.2020: с.149 повторити правила. Вправа 388 (письмово).
- 01.04.2020: § 50 опрацювати, вправи 421-422 (усно). Вправа 423 (письмово).
- 03.03.2020: § 51 усно відповісти на всі питання. Вправа 429 тестові завдання (письмово).
Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище.
"Лайфхаки з української мови". Прикметник https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
"Лайфхаки з української мови". «Не» з різними частинами мови https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs
Українська література
- 16.03.2020-30.03.2020 Дочитати повість В.Нестайка «Тореадори з Васюківки»; переказувати найцікавіші епізоди тексту; переглянути короткометражний фільм за епізодом повісті https://www.youtube.com/watch?v=C77o7JK3Uek
- 05.04.2020: прочитати повість Ярослава Стельмаха "Митькозавр з Юрківки". Протягом карантину із родиною вивчити пісню: https://www.youtube.com/watch?v=bH4OBpYCv9U
Російська мова
Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020
Англійська мова
Група Щербак Інна Олексіївна
KEEP CALM AND LEARN ENGLISH!
- SB p.90 WB p. 64
- SB pp.92-93 ex. 1-6
Feel free to ask questions!
Група Матвєєва А.Є.
- SB p. 44( чит. и перекл) слова в словник, ех 1, 2, 3 р. 140( ч/п*), ех 2, 3, 5 р.139(ч/п*), ех 1, 2, 3, р. 138
- залік WC
Німецька мова
Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна
- Повторити всі вивчені слова з теми «Моє тіло»
- С.135 розібрати й записати в словник нові слова.
- Згадати, як міняються особові займенники відмінку Dativ
Нагадую,
Ich-mir
Du-dir
Er,es-ihm
Sie-ihr
Wir-uns
Ihr-euch
Sie,sie – Ihnen, ihnen.
Зверніть увагу на вживання дієслова weh tun та вживання після нього давального відмінку!
Впр.2, 3 (скласти свій діалог) стр.135 виконати письмово в зошиті.
- Впр.4 стр.136, звернути увагу на утворення складних іменників, вміти утворювати.
Фото письмових завдань чекаю на пошту [email protected] до 20.03. У разі виникнення питань також писати на пошту.
- Стр.141 записати слова в словник;
- Впр.2 a,b стр.141 прочитати, перекласти. Скласти за зразком свій діалог та записати його в зошит.
- Стр.143 читати й перекладати. Виписати фрази, які вважаєте корисними та вивчити їх.
- https://www.youtube.com/watch?v=vMMZ6EQ4KIk читаємо й слухаємо текст. Незнайомі слова виписуємо. З цієї теми буде самостійна робота.
Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо свій діалог та опрацьовані слова з діалогів на стр. 143 та з відео до 02.04.2020.
Завдання на 27.04 - 11.05:
Завдання 1 Виконати тести с.147 (в зошиті)
Завдання 2 Прочитати тексти й виконати завдання до них
Завдання 3 Продивитися відео, записати незнайомі фрази (саме фрази, а не окремі слова) з перекладом. Письмово скласти діалог за зразком.
Результати роботи надіслати поштою [email protected]. Всі питання стосовно виконання завдань писати на пошту.
Кінцевий термін здачі роботи 11 травня.
Вчитель Однорог Ганна Адріївна
- с.128 N1 написати зайве слово.
- N2 заповнити таблицю.
- С.129 N1В читати перекладати.
- С.130 N2 написати в словник в розділ граматики,вивчити.
- N2В письмово.
- С.132 N5A читати перекладати письмо, NВ далі письмово.
- С.132 N1 (доміком) написати подібний лист другу за допомогою поданих питань.
- С.134 N4А читати перекладати, N4В відповісти richtig/falsch.
Інформатика
2) Далі завантажте та встановіть автономний редактор Скретч 2.0
- Повторити параграф 3.3, виконати проект - мал.3.32 (с.106)
- Вкладені розгалуження | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/m8anGNtkmjk
- Зробити Практична робота №5. Проекти з вкладеними циклами | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/Av2uuN4rKBc
- Вивчити параграф 3.4, виконати проект за зразком відео.
- Вкладені цикли та розгалуження | 6 клас | Ривкінд https://youtu.be/63CbFJ9cFGo
- § 3.4. Цикл, вкладений у розгалуження (с.113-117)
- Завдання с.117 №6 (намалювати блок-схему в зошиті),
- Складіть проект в середовищі Scratch2: №8, 9 (с.118), та додаткові задачі.
Надіслати файли проектів та фото блок схем вчителю (не забувайте в темі писати своє прізвище і номер завдання) на адресу: [email protected] Термін виконання - 19.04.2020
Повторити розділ "Комп'ютерна графіка", давши стислі письмові відповіді на питання:
- Що таке Комп’ютерна графіка? Її основні об’єкти?
- Які пристрої використовують для введення графічних даних у ПК?
- Чим відрізняються растрові графічні зображення від векторних?
- Які властивості мають растрові та векторні зображення? (зробити порівняльну таблицю)
- Назвіть комп’ютерні програми для створення растрових і векторних зображень.
- Які переваги та недоліки векторних та растрових зображень? (зробити порівняльну таблицю)
- Де, на вашу думку, доцільно використовувати растрові, а де векторні зображення?
- Що таке крива Безьє і як можна змінити її форму в редакторі Inkscape?
Виконати завдання:
- Створіть векторне графічне зображення відповідно до зразка на с.37 підручника (варіант а чи b – на ваш вибір).
- Створити векторний персонаж - Пухнастик в редакторі Inkscape, використовуючи урок: https://youtu.be/tsIsQoaypjA
Надіслати фото відповідей та файли завдання (не забувайте в темі писати своє прізвище і номер завдання) на адресу: [email protected] Термін виконання - 08.05.2020
- Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
- Пройти річний тест за курс інформатики 6 класу (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні з 7 до 12 травня, з 11-00 до 16-00.
Історія
§40 - 41 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання:
- Що таке елінізм?;
- Які еліністичні держави створив О. Македонський?;
- Укладіть історичний портрет О. Македонського;
- Яку роль в історї відіграв О. Македонський?;
- Перший рейтинг визначних пам'яток історії, створених за доби елінізму, назвали "Сім чудес світу". Назвіть їх і розкажіть більш детально про один із них;
- Як виникло місто Рим?;
- Якою була система управління в Римі?;
- Назвіть права і обов'язки громадян Риму;
- Складіть історичний портрет Цезаря;
- Дайте письмово відповідь на питання І розділу №№2 - 4 (стор. 170);
- Дайте письмово відповідь на питання ІІІ розділу №№1 - 3 (стор. 170);
- Вивчіть §46 та дайте відповідь на питання №№1 - 4 (стор. 173);
Географія
- Підручник §45 – 53, прочитати і вивчити розділ «Запам’ятайте» до кожного параграфа.
- Письмове завдання стор.211 підручника.
Зарубіжна література
- Генрі Лонгфелло Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату». Елементи фольклору в творі (знати біографію поета, зміст пісні, знайти елементи фольклору)
- Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»
Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020
Біологія
§34-35 прочитати; ст. 134 – дати відповіді на запитання письмово (відповіді на окремих аркушах).
§ 42-43 опрацювати уважно і пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу: 185552 Обов’язково вказати клас та БУКВУ(!)
§ 44-45 прочитати, переглянути відео за посиланням :
Завдання виконати 29 квітня до 16:00!
Дуже уважно переглянути відео: https://youtu.be/NbbSNb6jdNk
Мистецтво
- створіть фантастичний пейзаж, формат а4, фарби (ст. 166-168 Масол);
- створіть натюрморт, формат а4, графічні матеріали(ст.172-175 Масол);
- створіть живописний натюрморт з використанням 4х предметів, формат а4, фарби(ст.178-181 Масол).
Фізична культура
- Ранкова зарядка
- Тренування на всі групи м'язів в домашніх умовах
- Рекомендований комплекс вправ на період карантину
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE
https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit
https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html
https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html
https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html
- 4138 переглядів