Шкільний музей

В жовтні 2013 року до 35-річчя закладу було відкрито Музей історії школи. Основні задачі шкільного музею – виховання інтересу до історії, усвідомлення цінності  пам’яток історії і культури, гордість за свою школу.

Музей здійснює зв'язок часів, і дає нам унікальну можливість зробити своїми союзниками в організації учбово-виховного процесу покоління тих, хто жив до нас, скористатися їх досвідом в області освіти і культури. Минуле не зникає безслідно, воно пробивається в сьогодення, залишаючи тисячі свідоцтв свого існування у вигляді пам'ятників матеріальної і духовної культури, які зберігає і пропагує музей.

 

Структура музею  ділиться  на три десятиліття.

 

Перше вересня 1978 року урочисте відкриття школи, на цьому незабутньому святі присутні учні, батьки, вчителі, керівники тоді ще Ленінського району, ветерани вітчизняної, будівельники школи.

Завершилися свята, почалися трудові будні школи. 

1 десятиліття 1978-1988 р.р.

Перед школою стояли завдання:

  1. Створення необхідної матеріально-технічної бази, що дозволяє піти від нудної схеми навчання «вчитель – класна дошка – учень». Це завдання успішно вирішувалося. Устаткування навчальних кабінетів, наповнення їх наочними приладдя, дидактичним і роздавальним матеріалом, технічними засобами, дозволяли зробити навчальний процес цікавим, наочним і більш результативним. У практику вчителя ввійшли обмін досвідом, огляд навчальних кабінетів, виставки виробів учнів.
  2. Створення нового учнівського колективу з його традиціями, правилами життя.  У витоків формування учнівського колективу стояли організатори позакласної роботи В.В. Ревюк і Н.С. Кражан.
  3. Створення колективу педагогів–однодумців, який був би прикладом для учнівського колективу, вміє вести за собою «плем'я молоде, незнайоме». І такий колектив – дружний, працездатний – почав складатися. Великою заслугою в цьому була щоденна робота із вчителями директора школи № 40 М.Ф. Ачкасова й завучів Т.І. Лимарчук, Н.Я. Ємченко.

Не тільки спільна робота, але цікаве дозвілля сприяли згуртуванню педагогічного колектива. Ініціаторами й керівниками цього процесу були В.В. Ревюк і вчитель музики А.А. Кузнєцова.

За перше десятиріччя 1978 – 1988 роки було випущено 17 класів (в перший рік випуску не було), 20 учнів закінчили з золотими та срібніми медалями.

2 десятиліття 1988-1998 р.р.

Педколектив, керований методичною службою школи на чолі із завучами Т.І. Лимарчук і Н.Я. Ємченко вивчає й впроваджує в практику роботи лекційно-семінарську й лекційно-практичну системи навчання. Такі нестандартні форми проведення уроку дозволили збагатити вчительський арсенал такими формами, як  проведення підсумкових уроків по темі, як урок-суспільний огляд знань, урок – залік, урок-аукціон знань, урок - подорож.

         Наша школа, як джерело, живе не вмовкаючи.

У школі працював літературний гурток «Творчість юних», керувала гуртком Г.В. Коропець – вчитель української мови й літератури. Члени гуртка вчилися писати вірші, проводили зустрічі з поетами нашого міста – Г. Лютим, П. Баулыним, З. Бебешко. Так само працював клуб «Глобус», до його складу входило кілька секцій: географів- краєзнавців, істориків-краєзнавців, інструкторів по туризму, юних слідопитів.

Усього за друге десятиріччя було випущено 26 класів – 81 медаліст (38 золотих і 48 срібних).

3 десятиліття 1998-2008 р.р.

З 2004 року школа отримала статус спеціалізованої з поглибленим вивчанням англійської мови. Крім англійської, починаючи з 5-го класу, вивчається ще одна іноземна мова  – французька або німецька (за вибором учнів).

Адміністрація школи, педколектив висловлюють подяку ініціативній групі за створення шкільного музею: Ачкасову Михайлу Федоровичу, Фоміній Світлані Володимирівні, Трубачовій Зої Іванівні.

Учителю! Вклоняємось доземно

Перед великим іменем твоїм.

Вже проростають ті маленькі зерна

Під поглядом, як серце, золотим.

Учителю! Ти - наче нездоланність,

Крізь все просієш іскру доброти,

Щоб засвітить у серденьку дитячім

Вогонь священний розуму й краси!