Який спосіб є найбільш ефективним в профілактиці конфліктних ситуацій у школі?

Сучасний освітній процес будується на принципах дитиноцентризму та педагогіки партнерства. Саме педагогіка партнерства є найбільш ефективним способом профілактики конфліктних ситуацій в закладі освіти.

В цьому переконані класні керівники 1-11-х класів ЗСШ № 40 – учасники практичного семінару «Ефективні способи взаємодії сучасного педагога на принципах партнерських взаємовідносин у профілактиці конфліктів  та насильства серед учасників освітнього процесу», що відбувся 20.10.2021 в закладі освіти.

Маючи гарну нагоду поділитися власним досвідом виходу з конфліктних ситуацій, які, нажаль, можуть виникати між учнями, батьками та педагогами, учасники семінару закріпили на практичних вправах, що їм пропонували соціальний педагог Сидоренко О.Я. та практичний психолог Вінник Н.О.,  теоретичні знання щодо профілактики конфліктів, насильства, булінгу та цькування під час освітнього процесу.

Семінар сприятиме створенню у класних колективах та в закладі освіти в цілому атмосфери, в якій найкраще розкривається потенціал кожного учня, формується його ініціативність і креативність . Педагогіка партнерства задовольняє потребу в значимості кожної особистості, що, в свою чергу, зменшує рівень стресу. Такий формат стосунків найкраще готує молодих людей до професійної діяльності і ролі активного громадянина у відкритому світі.

Заступник директора з ВР  Оксана КУЛІНІЧ