8-Б клас

Алгебра

Розв'язати контрольну роботу

Геометрія

Виконати тренувальні вправи

Англійська мова

вчитель: Мельничук Юлія Олександрівна:

  1. SB Стр 39 фразові дієслова (на фото є переклад) вивчити на диктант
  2. Файл по модулю 2, зробити в ключах в зошиті або на окремому листочку. В класі ми перевіримо вибірково індивідуально і проведемо контрольний зріз

вчитель: Тисленко Олена Геннадіївна:

  1. SB Стр 39 фразові дієслова (на фото є переклад) вивчити на диктант
  2. Файл по модулю 2, зробити в ключах в зошиті або на окремому листочку. В класі ми перевіримо вибірково індивідуально і проведемо контрольний зріз
  1. ксту
  2. Check these words вивчити на диктант зі значенням

вчитель: Домбровська А.С. 

SB 1) стр. 60 – читати, перекладати текст, виконати завдання до тексту.

      2) cтр. 62 – читати, перекладати текст, вивчити 1 текст на вибір.

WB 1) стр. 61 – читати, перекладати

       2) стр. 62-63 – виконати всі завдання (окрім завдань на прослуховування)

Країнознавство

вчитель Сокол В.В.: стор. 33-34 (читати та перекладати). Вивчити про Оксфорд

Українська мова

Група Плющ О.М.:  

Завдання

Група Черевко С.Я.:

§27-29 опрацювати

  • Вправа 292 усно
  • Вправа 297 письмово
  • Вправа 285. Зробити синтаксичний розбір 3 та 5 речень.
  • Сторінка 140-141, тестові завдання (усно, пояснити)

Українська література

Сторінка 142-164. Скласти 6 тестів за змістом

Французька мова 

Вчитель Діленко Марія Миколаївна

  1. с.95 впр.2  (тексти прочитати, перекласти + відповісти на запитання).
  2. с.96-97 (комікс прочитати і перекласти).
  3. с.97 впр.4 (виписати слова в словник з перекладом і вивчити).

Німецька мова

Вчитель Однорог Ганна Андріївна

  1. с.123 Stunde 3, слова з таблички виписати з перекладом. N1 читати перекладати, знайти еквівалентні вислови в рідній мові.
  2. N2 розглянути малюнок (меню)
  3. С.124 N3 письмово заповнити таблицю.
  4. N4А читати перекладати, N4B письмово заповнити таблицю.
  5. N5А читати діалог,вивчити напам'ять.
  6. C.125 N1A виписати фрази з перекладом в словник. N-В письмово заповнити таблицю. 

    ДЗ надсилати до 24.04  на адресу [email protected]

  7. С.143 Stunde 1 виписати нові слова в словник. (Обов’язково мені надсилати фото словників!)
  8. N-1 читати
  9. N-1B заповнити схему письмово в зошиті. Написати з чим у вас асоціюються подорожі.
  10. N-2A читати вислови, записати їх у зошит з перекладом.
  11. c.144 N-3A читати,перекладати (усно)
  12. С.145 N-5A читати,перекладати (усно). N- 5B письмово відповісти на питання.
  13. С.146 N-1A (домік) письмово з’єднати (по тексту с.145)

ДЗ надсилати до 06.05 ! на адресу [email protected]

Зарубіжна література

  1. Стор.151 завд.  (письм.  у  зошиті)
  2. Дочитати « Ромео і Джульєтту»
  1. Опрацювати тему « Бароко як доба й художній  напрям у  європейській літературі» , скласти план .
  2.  Долучитися до створення # книгищоговорять: створити  відеозапис  монологів. Дівчата - монолог Джульєтти ( стр.145-146) , хлопці- монолог Ромео ( стр.156)
  3. Переглянути фільм за  п'єсою  Мольєра «Міщанин  шляхтич»

Термін виконання до 12.05

 

Хімія

Завдання

Інформатика

Навчальні відео "Розгалуження у Lazarus":

Папки з проектами додати до архіву і файл архіву вислати на адресу [email protected], у темі листа обов'язково вказати прізвище, клас, номер завдання .

Термін виконання до 27.03

Папки з проектами додати до архіву і файл архіву вислати на адресу [email protected], у темі листа обов'язково вказати прізвище, клас, номер завдання.

Термін виконання до 03.04

  • п. 6.7 вивчити, завдання 3, 5, 7, 8 (с. 220) виконати. Приклад оформлення у зошиті завдання 3 дивись на с. 214. Блок-схему (завдання 5) можна створити у програмі AFCE
  • Пройти тренувальний онлайн-тест . Перед початком тесту обов'язково заповніть дані користувача (Прізвище, ім'я, клас, адресу пошти).  По закінченню тесту зробіть скрін екрану з результатом тестування і пришліть його на пошту.

Термін виконання до 12.04

Термін виконання до 24.04

  1. п. 8.1 (с. 266) вивчити, завдання  3, 6 (с. 272) виконати. Файли з роботами або посилання на них надсилаємо на [email protected].
  2. Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
  3. Пройти тематичне тестування по темам 6, частина 1 та 6, частина 2 (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні, з 11-00 до 16-00. 

Термін виконання до 12.05

  1. п. 8.2 (с. 273)  вивчити, проект  (с. 278) виконати згідно свого варіанта. Файли з роботами або посилання на них надсилаємо на [email protected].

Термін виконання до 19.05

Дистанційна перевірочна робота - згідно графіка: дата 19.05,  час 10:00 - 10:45. 

Пройти підсумкове тестування. 8 клас. "Алгоритми та програми". Підсумковий тест. (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent.

Дистанційна перевірочна робота - згідно графіка: 19.05,   10:00 - 10:45. 

Пройти підсумкове тестування. 8 клас. "Алгоритми та програми". Підсумковий тест. (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (час тестування обмежений - 45 хв.).

Для учнів, які мають лише телефон, пройти тест (на початку тесту обов'язково вкажіть прізвище, ім'я): https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5925938   (активний до 15:00 25.05) (час тестування обмежений - 50 хв.).

Історія

  1. Опрацювати параграфи № 25-28
  2. Практична робота – стор.186-187, письмово пункт №4 (таблиця)
  3. Стор.206 – питання 10, 12 (письмово)
  4. Тестові завдання (стор.220-222) усно;
  5. Стор 220, питання 8 - письмово
Для успішного засвоєння матеріалу та виконання письмових робіт:
Гетманування І.Мазепи https://www.youtube.com/watch?v=DLrRzXOh9io
 
Для консультацій тел. вчителя 0502806917 (Іріоглу Юрій Олександрович)
 
Всі письмові завдання виконати у зошиті та фото готового завдання скинути у Viber (на зазначений номер) або на електронну пошту [email protected]
У повідомленні обов’язково зазначити прізвище/ ім’я та клас
Термін виконання до 27.03

Завдання подані до кінця навчального року:

Історія України.

Для поглиблення знань посилання на відео з тем.
Лквідація Гетьманства та козацького устрою - https://www.youtube.com/watch?v=JY-3TorZYPE
Українські землі в складі Австрійської імперії - https://www.youtube.com/watch?v=oUOPeUdCkKg
3. 13.05. 0 13.00 буде відкрито тест по параграфам 29,30,31 (перевіркуа д/з)
4. Опрацювати параграф 32, 33, записати у зошит із стор.249 три поділи Речі Посполитої (дати)
5. 15.05 відбудеться тестування за матеріалами параграфів 32,33
6. Підсумкове узагальнення за курсом 8 клас Всесвітня історія  відбудеться 20.05.2020р. (буде відкрито з14.45 до 15.30
Посилання на тест буде надіслано пізніше!
7. Підсумкове узагальнення за курсом 8 клас історія України  відбудеться 21.05.2020р. (буде відкрито з14.45 до 15.30
Посилання на тест буде надіслано пізніше!
8. Всесвітня історія. Опрацювати параграф 27,28 (прочитати з цікавістю та натхненням)!

Географія

І. Опрацювати з підручника  і законспектувати  у робочий зошит  §  43 - 48

ІІ. Відповісти на такі запитання на окремих аркушах:

  1. Які існують види забруднень навколишнього середовища?
  2. Чим відрізняються хімічні і фізичні види забруднень?
  3. Користуючись різними джерелами інформації напишіть які основні джерела забруднень довкілля є в   м. Запоріжжя?
  4. Що таке моніторинг навколишнього середовища? Назвіть види моніторингу за призначенням.
  5. Поясніть що означає «раціональне використання природних ресурсів»? Наведіть приклади раціонального і нераціонального використання водних ресурсів України.
  6. Які регіони України найбільш насичені об’єктами природно-заповідного фонду?

ІІІ. Підготовка до контрольної роботи за §  38 – 48

Фізика

  1. § 30. Розрахунок опору провідника. Питомий опір речовини.  Реостати.
  2. Лабораторна робота № 3.  Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра. (Ознайомлення).
  3. § 31.  Послідовне з’єднання провідників.
  4. Лабораторна робота № 4.  Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.  (Ознайомлення).
  5. § 32.  Паралельне з’єднання провідників.

Контрольні запитання і завдання в підручнику.

  1. § 33. Робота  і  потужність  електричного  струму. § 33 (вивч.),  впр. 33 (3, 4).
  2. § 34. Теплова  дія  струму.  Закон  Джоуля-Ленца. § 34 (вивч.), впр. 34 (2, 4).
  3. § 35  Електричні нагрівальні  пристрої. Запобіжники.  § 35  (вивч.), впр. 35 (1, 4).
  4. § 36. Електричний  струм  у  металах. § 36 (вивч.), впр. 36 (2, 5).
  5.  § 37. Електричний  струм  в  електролітах.  Закон  Фарадея. § 37 (вивч.), впр. 37 (4, 5).
  6.  § 38. Застосування  електролізу.§ 38 (вивч.),  впр. 38 (3, 4).

Термін виконання – 24.04.2020

  1. §39.  Електричний струм у газах.  Д/з: §39 (вивч.), впр. 39 (1,2).
  2. §40. Види самостійних газових розрядів.  Д/з: §40 (вивч.), контрольні запитання.
  3. Безпека людини під час роботи з електричними приладами і пристроями. Д/з:  (вивч., конспект).
  4. Підготовка до контрольної роботи. Д/з:   §33 – 40 (повт.).  Виконати тестове завдання.

Термін виконання до 12.05.2020

  1. Захист учнівських проектів.
  2. Захист учнівських проектів.
  3. Підсумковий урок з курсу фізики 8 класу

Д/з:   §19 – 40 (повт.).

Термін виконання до 29.05.2020

Біологія

  • Повторити тему 4 – Транспорт речовин та виконати завдання (файл додається).
  • §24-27 прочитати, виконати самостійну роботу ст.118-119 (заповнити таблицю «Будова шкірив зв´язку з її функціями» в зошиті).

Мистецтво

  • тема 26-27 "Романтизм в образотворчому мистецтві", читати + виписати основні риси живопису романтизму, представників та їх твори мистецтва(ст. 146 - 155 Масол);
  • намалювати (на вибір): "Фантастичний живописний пейзаж", "Захід сонця", "Серед бурхливих хвиль", "Морська баталія". Формат а3, фарби.

Фізична культура