7-Б клас

Українська мова 

Вчитель Голубова О.М.

  • 17.03.2020:  § 32 опрацювати, вивчити розряди прислівників. Вправа 328 (письмово).
  • 18.03.2020: § 33 опрацювати,  вправи 338-341  (усно). Вправа 342  (письмово).
  • 20.03.2020: с.126 розглянути розбір прислівника як частини мови. Вправа 347(ІІ) (письмово).
  • 30.03.2020: § 36 опрацювати, вправи 367-372 (усно).  Вправа 373 (письмово).
  • 01.04.2020: §40 вивчити правопис найуживаніших прислівникових сполучень, вправи 411-417 (усно). Вправа 418 (письмово).

Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище

Вчитель Сєнік С.І.

  • Параграфи 32, 33 вивчити правила, таблиці;
  • Виконати вправи 328, 340, 341 342 (розібрати утворені прислівники в дужках як частини мови за схемою с. 126)

Українська література

 16.03.-30.03.2020: Прочитати повість Марини Павленко «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських».

Скласти 24 питання літературного диктанту (так-ні) до змісту всієї повісті.

Долучитися до створення #книгищоговорять: створити аудіозапис одного з розділів повісті (виразно прочитати і записати на диктофон смартфона чи іншого технічного засобу)

05.04.2020: Есе "Сенс людського життя" (навести приклади з повісті Марини Павленко «Русалонька із 7–В, або Прокляття роду Кулаківських»).

 Протягом карантину із родиною вивчити пісню: https://www.youtube.com/watch?v=bH4OBpYCv9U

Російська мова

Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020

Англійська мова

Вчитель Апеніна-Гаврикова О.В.

  1. SB p 56-57(ex 1-5), WB p 38-39
  2. SB p 58(ex 1-4), WB p 40(ex 1-2).

Вчитель Деменко Н.М.

  1. SB p.68-69,70-71; write your invitation p.71;
  2. WB p.48-51;
  3. SB p.72 ,73 (проект р.73) p.74-75

Вчитель Щербак Інна Олексіївна

KEEP CALM AND LEARN ENGLISH!

  1. WB p.63 Writing
  2. SB p. 90 ex.1- retelling, ex.2*
  3. SB p. 91 ex.7,8
  4. SB p. 92
  5. SB p. 93 ex. 2-*, ex.5
  6. SB pp.94-95 WB pp. 66-67
  7. Optional!  https://miyklas.com.ua/p/english-language

Feel free to ask questions!

Німецька мова

Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна

  1. За зразком текстів на стр.153 скласти невеликий опис про свою кімнату (до 8 речень) в зошиті!!!
  2. С.155 розібрати прийменники, знати переклад.
  3. Стр.4а, b стр.156-157 прочитати, перекласти, дати відповіді на запитання.

Фото письмових завдань чекаю на пошту [email protected] до 20.03. У разі питань також писати на пошту.

  1. Стр.155 записати в словник нові слова. Ці прийменники вживаються як в Dativ, так і в Akkusativ за зразком, як ми розбирали прийменники an, auf та in. Ставимо питання: Де? – Dativ, куди? – Akkusativ. Повторити зміну артиклів у різних відмінках. Подивитися відео: https://www.youtube.com/watch?v=8UnNn8UZkzc
  2. За малюнком зверху на стр.155 скласти речення письмово в зошиті.
  3. Впр.5 стр.157 скласти письмово питання й дати на них відповіді
  4. Впр.1 стр.157 за зразком під картинкою скласти речення, використовуючи сполучник deshalb / darum (тому).
  5. Виконати завдання (в зошиті):  https://drive.google.com/file/d/1nTKNc1-kCqSVVep3tS1Zue36kaiOBPnd/view?usp=sharing

Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо всі виконані письмові вправи до 02.04.2020.

Французька мова

Вчитель Петренко В.Д.

  1. Стор. 181-185 (переписати слова в словник та озвучити на вайбер), 
  2. впр. 1, стор. 98 (читати, перекладати текст), 
  3. впр. 2, стор. 98 (виконати тест письмово).

Виконання до 23.03.2020

  1. Впр.1, стор.100, 
  2. впр.1, стор.102 (прочитати тексти з перекладом). 

Виконання до 5 квітня 2020.

Домашнє читанняПрочитати самостійно текст і виконати тест письмово в зошиті.

Виконання до 21 квітня 2020.

Алгебра

Розв'язати: підручник №850(усно), №852, №855;, №856, №858, №861, №862, №864; №866, №869

Геометрія

Розв'язати: збірник задач №15.32(усно), №15.37, №15.38, №16.9(в-е), №16.13(в), №16.14, №16.15

Хімія

Завдання

Фізика

  1. Параграф 23 (конспект), Впр 23 (2,3,7,8). Експериментальні завждання 1, 2 (стор. 160)
  2. Параграф 24 (конспект), Впр 24 (1,2,4,5). 

Інформатика

Вивчити конспект. Виконати перші дві програми з конспекту.

  1. Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути файли з архіву у папку.
  2. Пройти річний тест за курс інформатики  7 класу (потрібний тест вибираємо із списку) з використанням MyTestStudent (підключення до Інтернет обов'язкове!), час тестування - робочі дні з 7 до 12 травня, з 11-00 до 16-00. 

Історія України

  1. §17 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання практичної роботи (стор. 167) №№1-4.
  2. Виконати завдання №№ 1-12 (стор.170-171).
  3. §18 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 1 - 3.

Всесвітня історія

  1. У зошиті дати письмову відповідь на питання №№1 - 8, 14, 15  (стор. 132).
  2. У зошиті дати письмову відповідь на питання №№2, 3, 9, 10  (стор. 133-135).
  3. У тестах дати письмову відповідь на питання  № 1 - 10.
  4. §14 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 1 - 5.

Зарубіжна література

  1. А. Конан  Дойл. Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка». Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса. ((знати біографію письменника, зміст оповідання, аналізувати за запитаннями)
  2. Образи Шерлока Холмса і Доктора Ватсона (усно)

Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020

Географія

  1. §39 – 43 підручника прочитати.
  2. Виконати Практичні роботи №10, 11.

Біологія

  • §37-38 прочитати;
  • § 39 прочитати і відповісти на запитанная ( письмово) ст.172 (перевірте здобуті знання).

Мистецтво

  • розробити дизайн іграшок, формат а4, графічні матеріали (ст. 113- 116 Масол);
  • розробити дизайн меблів, формат а4, графічні матеріали;
  • розробити дизайну одягу, формат а4, фарби/графічні матеріали (ст.110-112 Масол).

Фізична культура