6-А клас
Математика
1) Підручник стор. 240: №1465-1477; №1480-1487; №1496(непарні), №1495(непарні).
2)№ 1276,1277,1282,1292,1296 ;
3)№1346, 1348,1349,1352
Термін виконання - до 03.05.2020.
Термін виконання - до 09.05.2020.
Українська мова
Група Плющ Олена Миколаївна: Завдання
§§ 52-60 - правила вивчити, вправи виконати: 436,437,440,446,452,454,458,466,469,478,483,492,504,511
Група Голубова Ольга Михайлівна:
- 17.03.2020: § 47 опрацювати. Вправа 397 (письмово).
- 18.03.2020: § 48 опрацювати, вправи 400-403 (усно). Вправа 404 (письмово).
- 20.03.2020: § 49 опрацювати, вправи 412-413 (усно). Вправа 416 (письмово).
- 31.03.2020: с.149 повторити правила. Вправа 388 (письмово).
- 01.04.2020: § 50 опрацювати, вправи 421-422 (усно). Вправа 423 (письмово).
- 03.03.2020: § 51 усно відповісти на всі питання. Вправа 429 тестові завдання (письмово).
Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище.
"Лайфхаки з української мови". Прикметник https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic
"Лайфхаки з української мови". «Не» з різними частинами мови https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs
Українська література
Ст. 233-241 читати, пeрeказувати, відповідати на питання - усно, тeсти - письмово.
Російська мова
Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020
Англійська мова
Група Мельничук Юлія Олександрівна:
- Sb. Стр.42 wordlist перекласти
- стр 38 впр. 1 - 7
- стр. 138 впр 1 – 6
- стр 139 впр 1 - 6
Група Сокол Вікторії Валеріївни
- S.B. p.64 (побудувати 12 запитань до тексту), p.65 Prepare to write a story, p.68,69 ex.3,4,7,5( письмово в зошит), p.70 (текст читати, перекладати, вивчити), p.153
- W.B. p.47, ex. 4, p.48, 49,50, 51 ex.4
Французька мова (Діленко Марія Миколаївна)
- с.79 впр.1 (тексти прочитати, перекласти).
- с. 80 впр. 2а, 2b (з’єднати картинки з фразами і написати розповідь по цим картинкам у теперішньому часі).
Завдання на 27.04.-30.04
- с.92-93 впр. 2 (написати твір про свого улюбленого виконавця)
Дз відправляти на пошту [email protected]
Німецька мова
- с.128 N1 написати зайве слово.
- N2 заповнити таблицю.
- С.129 N1В читати перекладати.
- С.130 N2 написати в словник в розділ граматики,вивчити.
- N2В письмово.
- С.132 N5A читати перекладати письмо, NВ далі письмово.
- С.132 N1 (доміком) написати подібний лист другу за допомогою поданих питань.
- С.134 N4А читати перекладати, N4В відповісти richtig/falsch.
Інформатика
2) Далі завантажте та встановіть автономний редактор Скретч 2.0
- Завдання 1. Прочитати статтю підручника п. 3.3. на ст. 100-105.
- Завдання 2. Виконати практичне завдання (с.105-106). Використовувати малюнок 3.32. для правильного створення скрипту. Зберегти проект Scratch 2 на флешці.
- Завдання 3. Відповісти письмово у зошиті на 1, 2 та 3 запитання на с. 107.
Термін виконання до 17.04
- Прочитати матеріал підручника на ст. 109-114.
- Виконати практичну роботу № 6 на ст. 123.
- Відповісти на запитання (письмово у зошиті) ст. 117: 1, 2, 7, 9 (обов’язково) та 8, 10 (за бажанням).
Термін виконання до 01.05
Історія
§40 - 41 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання:
- Що таке елінізм?;
- Які еліністичні держави створив О. Македонський?;
- Укладіть історичний портрет О. Македонського;
- Яку роль в історї відіграв О. Македонський?;
- Перший рейтинг визначних пам'яток історії, створених за доби елінізму, назвали "Сім чудес світу". Назвіть їх і розкажіть більш детально про один із них;
- Як виникло місто Рим?;
- Якою була система управління в Римі?;
- Назвіть права і обов'язки громадян Риму;
- Складіть історичний портрет Цезаря;
- Дайте письмово відповідь на питання І розділу №№2 - 4 (стор. 170);
- Дайте письмово відповідь на питання ІІІ розділу №№1 - 3 (стор. 170);
- Вивчіть §46 та дайте відповідь на питання №№1 - 4 (стор. 173);
Географія
- Підручник §45 – 53, прочитати і вивчити розділ «Запам’ятайте» до кожного параграфа.
- Письмове завдання стор.211 підручника.
Зарубіжна література
- Генрі Лонгфелло Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату». Елементи фольклору в творі (знати біографію поета, зміст пісні, знайти елементи фольклору)
- Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»
Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020
Біологія
§34-35 прочитати; ст. 134 – дати відповіді на запитання письмово (відповіді на окремих аркушах).
§ 42-43 опрацювати уважно і пройти тестування на сайті join.naurok.ua Код доступу: 185552 Обов’язково вказати клас та БУКВУ(!)
Завдання виконати 29 квітня до 16:00!
§44-45 прочитати, переглянути відео за посиланням :
Мистецтво
- створіть фантастичний пейзаж, формат а4, фарби (ст. 166-168 Масол);
- створіть натюрморт, формат а4, графічні матеріали(ст.172-175 Масол);
- створіть живописний натюрморт з використанням 4х предметів, формат а4, фарби(ст.178-181 Масол).
Фізична культура
- Ранкова зарядка
- Тренування на всі групи м'язів в домашніх умовах
- Рекомендований комплекс вправ на період карантину
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE
https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit
https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html
https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html
https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html
- 2639 переглядів