6-А клас

Математика

1) Підручник стор. 240: №1465-1477; №1480-1487; №1496(непарні), №1495(непарні).

2)№ 1276,1277,1282,1292,1296 ; 

3)№1346, 1348,1349,1352 

Термін виконання - до 03.05.2020.

Самостійна робота 

Термін виконання - до 09.05.2020.

Українська мова 

Група Плющ Олена Миколаївна: Завдання

§§ 52-60 - правила вивчити, вправи виконати: 436,437,440,446,452,454,458,466,469,478,483,492,504,511

Група Голубова Ольга Михайлівна:

  • 17.03.2020: § 47 опрацювати. Вправа 397 (письмово).
  • 18.03.2020: § 48 опрацювати, вправи 400-403 (усно). Вправа 404 (письмово).
  • 20.03.2020: § 49 опрацювати, вправи 412-413 (усно). Вправа 416 (письмово).
  • 31.03.2020:  с.149 повторити правила. Вправа 388 (письмово).
  • 01.04.2020: § 50 опрацювати, вправи 421-422 (усно). Вправа 423 (письмово).
  • 03.03.2020: § 51 усно відповісти на всі питання. Вправа 429 тестові завдання (письмово).

Вправи виконувати в зошиті. Фото виконаних завдань надсилати на адресу [email protected] не пізніше зазначеної дати. У темі листа вказати клас і прізвище.

"Лайфхаки з української мови". Прикметник https://www.youtube.com/watch?v=J_LKCVerZic

"Лайфхаки з української мови". «Не» з різними частинами мови https://www.youtube.com/watch?v=JFxcpQ2wbxs

Українська література

Завдання

Ст. 233-241 читати, пeрeказувати, відповідати на питання - усно, тeсти - письмово.

Російська мова

Завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/rus2020

Англійська мова

Група Мельничук Юлія Олександрівна:

  1. Sb. Стр.42 wordlist перекласти
  2. стр 38 впр. 1 - 7
  3. стр. 138 впр 1 – 6
  4. стр 139 впр 1 - 6

Група Сокол Вікторії Валеріївни

  1. S.B. p.64 (побудувати 12 запитань до тексту), p.65 Prepare to write a story, p.68,69 ex.3,4,7,5( письмово в зошит), p.70 (текст читати, перекладати, вивчити), p.153
  2. W.B. p.47, ex. 4, p.48, 49,50, 51 ex.4

Французька мова (Діленко Марія Миколаївна)

  1. с.79 впр.1 (тексти прочитати, перекласти).
  2. с. 80 впр. 2а, 2b (з’єднати картинки з фразами і написати розповідь по цим картинкам у теперішньому часі).

Завдання на 27.04.-30.04

  1. с.92-93 впр. 2 (написати твір про свого улюбленого виконавця)

Дз відправляти на пошту [email protected]

Німецька мова

  1. с.128 N1 написати зайве слово.
  2. N2 заповнити таблицю.
  3. С.129 N1В читати перекладати.
  4. С.130 N2 написати в словник в розділ граматики,вивчити.
  5. N2В письмово.
  6. С.132 N5A читати перекладати письмо, NВ далі письмово.
  7. С.132 N1 (доміком) написати подібний лист другу за допомогою поданих питань.
  8. С.134 N4А читати перекладати, N4В відповісти richtig/falsch.

Інформатика

Як встановити програму  Scratch 2:
1) Якщо у вас ще не встановлено, завантажте та встановіть останню версію Adobe AIR
2) Далі завантажте та встановіть автономний редактор Скретч 2.0 
  • Завдання 1. Прочитати статтю підручника п. 3.3. на ст. 100-105.
  • Завдання 2. Виконати практичне завдання (с.105-106). Використовувати малюнок 3.32. для правильного створення скрипту. Зберегти проект Scratch 2 на флешці.
  • Завдання 3. Відповісти письмово у зошиті на 1, 2 та 3 запитання на с. 107.

    Термін виконання до 17.04

  • Прочитати матеріал підручника на ст. 109-114.
  • Виконати практичну роботу № 6 на ст. 123.
  • Відповісти на запитання (письмово у зошиті) ст. 117:  1, 2, 7, 9 (обов’язково) та 8, 10 (за бажанням).

Термін виконання до 01.05

Історія 

§40 - 41  вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання:

  1. Що таке елінізм?;
  2. Які еліністичні держави створив О. Македонський?;
  3. Укладіть історичний портрет О. Македонського;
  4. Яку роль в історї відіграв О. Македонський?;
  5. Перший рейтинг визначних пам'яток  історії, створених за доби елінізму, назвали "Сім чудес світу". Назвіть їх і розкажіть більш детально про один із них;
  6. Як виникло місто Рим?;
  7. Якою була система управління в Римі?;
  8. Назвіть права і обов'язки громадян Риму;
  9. Складіть історичний портрет Цезаря;
  10. Дайте письмово відповідь на питання І розділу №№2 - 4 (стор. 170);
  11. Дайте письмово відповідь на питання ІІІ розділу №№1 - 3 (стор. 170);
  12. Вивчіть §46 та дайте відповідь на питання №№1 - 4 (стор. 173);

Географія

  1. Підручник §45 – 53, прочитати і вивчити розділ «Запам’ятайте» до кожного параграфа.
  2. Письмове завдання стор.211 підручника.

Зарубіжна література

  1. Генрі Лонгфелло  Ідеї миру, національного єднання, служіння народові в «Пісні про Гайявату». Елементи фольклору в творі (знати біографію поета, зміст пісні, знайти елементи фольклору)
  2. Виразне читання напам’ять уривку з «Пісні про Гайявату»

Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020

Біологія

§34-35 прочитати; ст. 134 – дати відповіді на запитання письмово (відповіді на окремих аркушах).

§ 42-43  опрацювати уважно і пройти тестування на сайті join.naurok.ua  Код доступу: 185552 Обов’язково вказати клас та БУКВУ(!) 

Завдання  виконати 29 квітня до 16:00! 

§44-45 прочитати, переглянути відео за посиланням :

 
Дуже уважно переглянути відео: https://youtu.be/NbbSNb6jdNk
13.05.20 учні 6 класів мають виконати Підсумкову контрольну роботу  з біології(!)
Пройти тестування на сайті:
join.naurok.ua    Код активації : 401691
Час проходження тесту ОБМЕЖЕНИЙ - 20 хвилин!!!
Контрольна робота активна до 15:00 (13.05.20)
Вказати ПРІЗВИЩЕ ІМ'Я КЛАС та літеру(А, Б)
Пом'ятайте по те, що ви маєте лише ОДНУ СПРОБУ☝️☝️
НЕ ЗАЛИШАЙТЕ СТОРІНКУ ПІД ЧАС АКТИВАЦІЇ (ПРОХОДЖЕННЯ) ТЕСТУ!!!

Мистецтво

  • створіть фантастичний пейзаж, формат а4, фарби (ст. 166-168 Масол);
  • створіть натюрморт, формат а4, графічні матеріали(ст.172-175 Масол);
  • створіть живописний натюрморт з використанням 4х предметів, формат а4, фарби(ст.178-181 Масол).

Фізична культура

Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:

https://youtu.be/cYhWZjFyFgw

https://youtu.be/auDpm0MbADE

https://youtu.be/Otfo7TQB7R8

https://youtu.be/UgQogEeaLkU

https://youtu.be/0ydNIOevA2U

https://youtu.be/uf0_sU3WmCw

https://youtu.be/2TJX0H-IT-s

зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE  

https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit 

 https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html

https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html 

 https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html