11-А клас
Німецька мова
Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна
- Стр.70 (за документом) опрацювати усно.
- Зробити рекламний буклет за прикладом на стр.70. Можна використовувати будь-яке визначне місце будь-якої німецькомовної країни (не лише Німеччина, будь ласка!). Робити можна в будь-якій програмі.
Результат роботи чекаю до 20.03 на пошту [email protected]. У разі питань також писати на пошту.
- Виконуємо інтерактивні вправи за посиланнями:
https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be1.html
https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be2.html
https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be3.html
https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be4.html
https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be5.html
- Виконуємо в зошиті завдання з читання (фото надіслані одній людині з класу, розповсюджуємо та виконуємо)
Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо всі виконані письмові вправи, а також скріншоти про виконання інтерактивних вправ до 02.04.2020.
Англійська мова
Вчитель: Коляда С.В.
- REVIEW 02 Стор. 120-123 (всі вправи окрім аудіювання)
- Writing на стор. 121 та 123 написати на окремих аркушах
Вчитель Апеніна-Гаврикова О.В.
- SB p 125-127 Vocabulary learning
- Reading p 131 ex 5-6
- Use of English p 132
- Text Ukrainian Food- retelling
Вчитель Клименко Юлія Миколаївна
- Підручник с. 116-117, 120-121, 122-123. Посилання на вайбер, телеграм.
- Додаткові завдання: завдання з читання.
Французька мова (Діленко Марія Миколаївна)
- с.107-108 (текст прочитати, перекласти).
- підготувати проект про улюбленого співака (групу).
Історія України
- §20 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№1, 2, 5-10, 13, 15, 16.
- §21 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 2, 3, 10, 11.
Всесвітня історія
- Підготувати практичне заняття "Моделі інноваційного розвитку нових незалежних азійських держав".
- §19 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№1, 3, 4 (стор. 186).
Громадянська освіта
Підготуватися до тематичного оцінювання з розділу 5 «Світ інформації та мас-медіа». Тестові завдання для перевірки
Хімія
Фізика
- Параграф 30 (повторити), Впр 30 (4);
- Параграф 31 (конспект), Впр 31 (2,3,4);
- Параграф 32 (конспект), Впр 32 (6).
Астрономія
Тема 6. читати стор.92-98.
Література США
Вчитель Тисленко О.Г.:
переглянути фільми "Белый клык", "Великий Гетсби", "Американская трагедия"
вчитель Сокол В.В.:
фільм «Королі і капуста» і вивчити про О. Генрі (1 абзац + в 4 частині другу половину), підготувати робочі зошити на перевірку
Українська мова
- https://zno.osvita.ua/ukrainian/ (виконати тести)
- Написати три висловлення на обрані теми: теми.
Ділова англійська мова
Вчитель Коляда Тетяна Василівна:
Підготувати публічний виступ на 2-3 хвилини. Тему виступу вибрати самостійно. Переглянути фільм "Король говорит" (The King's Speech").
Тема Money,стор.235-241,249-251.Індивідуальні завдання.Контакт з учителем 16.30-17.30 viber group, zoom, email: [email protected]
Технічний переклад
Вчитель Коляда Тетяна Василівна:
Переглянути тестові завдання ЗНО з англійськоЇ мови 2018-2019 року. Опрацювати тексти. Знайти у текстах ідеоматичні звороти. Завдання і відповіді знайти в Internet.
Опрацювання текстів ЗНО попередніх років.Індивідуальні завдання.Контакт з учителем 16.30-17.30 viber group,zoom,email: [email protected]
Українська література
Вивчити напам’ять:
- Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать»
- Василь Стус «Господи, гніву пречистого»
- Дмитро Павличко «Два кольори»
Прочитати новелу «Три зозулі з поклоном» Гр.Тютюника
Зарубіжна література
- Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої поло-вини ХХ ст. США (конспект)
- Ернест Міллер Гемінґвей (тези біографії)
- «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті (позначити в зошиті). Аналіз змісту.
- Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті (усно)
Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020
Інформатика
Посилання на підручник. Посилання на торрент для завантаження CorelDraw.
- Робота з текстом. Підручник с.279-287 або цей ресурс.
- Практична робота, підручник с. 288.
- Творча робота "Розробка дизайну афіші, флаєра, постера"
Файли з роботами присилати на [email protected]. Термін виконання: до 23.03.2020.
Тема "Графічний дизайн у поліграфії"
- Уроки 29-30 на цьому ресурсі.
- Практична робота "Створення вітальної листівки, "колажу". (Програма Publisher)
- Пройти тест, зробити скрін результату (в кінці уроку 30).
Файли з роботами присилати на [email protected]. Термін виконання: до 04.04.2020.
- Уроки 31-32 на цьому ресурсі.
- Практична робота "Створення багатосторінкового підручника". (Програма Publisher. Наповнити підручник матеріалами уроку 31)
- Пройти тести в кінці уроків, зробити скріни результатів (в кінці уроків 31, 32).
Файли присилати на [email protected]. Термін виконання: до 19.04.2020.
- Уроки 33 на цьому ресурсі.
- Практична робота "Створення буклету "ЗСШ №40". (Програма Publisher. Матеріал шукати на офіційному сайті школи)
Файли присилати на [email protected]. Термін виконання: до 30.04.2020.
- Уроки 34 - 35.
- Пройти тести в кінці уроку 34, зробити скріни результатів.
Файли присилати на [email protected]. Термін виконання: до 12.05.2020.
Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути 2 файли з архіву у папку.
Або завантажити 2 файла без архіву за посиланням . Робимо окрему папку, записуємо в неї обидва файла. Потім запускаємо MyTestStudent
14.05.2020 10:00 -10:45 - онлайн тестування за допомогою програми MyTest.
Технології
Для виконання завдань завантажита і встановити САПР КОМПАС 3D. Посилання на торрент для завантаження, обирайте файл x64 або x86 в залежності від розрядності вашої ОС. Файл *.ico видобуваємо до папки архіватором WinRar.
- Виконати Практичну роботу №4. Побудова трьох видів деталі за її наочним зображенням у середовищі САПР. Варіанти завдання. Термін виконання: до 04.04.2020.
- Виконати завдання Побудова 3D моделі у середовищі САПР Термін виконання: до 10.04.2020.
- Виконати Практичну роботу №5. Побудова 3D моделі деталі у середовищі САПР. Варіанти завдання. Навчальне відео до роботи. Термін виконання: до 24.04.2020.
- Виконати "ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ «КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РУЧНОГО ЗАЖИМУ (СТРУБЦИНИ)». За підручником "Технології 10(11). Рівень стандарту" (авт. Ходзицька І.Ю. та ін.) с.175-181. Термін виконання: до 14.05.2020.
Файли з роботами присилати на [email protected]
Географія
- Закінчити Практичну роботу №8.
- §24-27 прочитати та виписати головне.
Біологія
-
§36-38 прочитати; ст. 146-147 виконати самостійну роботу письмово.
Мистецтво
- тему "Кіно" повторити, ст.190-205 Масол;
- підготувати мистецький проект у вигляді презентації (на вибір): "Славетні українці у світовому мистецтві кіно", "Сучасне українське кіно", "Розвиток української мультиплікації", "Відомі українські діячі кінематографу".
Фізкультура
- Тест
- Пройти тестування по темі "Футбол"
- Пройти тестування по темі "Легка атлетика"
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
- Серія 1 - Розминка.
- Серія 2 - Присідання та випади.
- Серія 3 - Планка.
- Серія 4 - Віджимання.
- Фізкультура/руханка
27.04.- 9.05. Пройти тестування:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=682201
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=443584
Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:
зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE
https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit
https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html
https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html
https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html
- 1509 переглядів