11-А клас

Німецька мова

Вчитель Сидоренко Анна Сергіївна

  1. Стр.70 (за документом) опрацювати усно.
  2. Зробити рекламний буклет за прикладом на стр.70. Можна використовувати будь-яке визначне місце будь-якої німецькомовної країни (не лише Німеччина, будь ласка!). Робити можна в будь-якій програмі.

Результат роботи чекаю до 20.03 на пошту [email protected]. У разі питань також писати на пошту.

  1. Виконуємо інтерактивні вправи за посиланнями:

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be1.html

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be2.html

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be3.html

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be4.html

https://www.goethe.de/de/spr/ueb/daa/all/be0/be5.html

  1. Виконуємо в зошиті завдання з читання (фото надіслані одній людині з класу, розповсюджуємо та виконуємо)

Мені на пошту ([email protected]) надсилаємо всі виконані письмові вправи, а також скріншоти про виконання інтерактивних вправ до 02.04.2020.

Англійська мова

Вчитель: Коляда С.В. 

  1. REVIEW 02 Стор. 120-123 (всі вправи окрім аудіювання) 
  2. Writing на стор. 121 та 123 написати на окремих аркушах

Вчитель Апеніна-Гаврикова О.В.

  1. SB p 125-127 Vocabulary learning
  2. Reading p 131 ex 5-6
  3. Use of English p 132
  4. Text  Ukrainian Food- retelling

Вчитель Клименко Юлія Миколаївна

  1. Підручник с. 116-117, 120-121, 122-123. Посилання на вайбер, телеграм. 
  2. Додаткові завдання: завдання з читання.

Французька мова (Діленко Марія Миколаївна)

  1. с.107-108 (текст прочитати, перекласти).
  2. підготувати проект про улюбленого співака (групу).

Історія України

  1. §20 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№1, 2, 5-10, 13, 15, 16.
  2. §21 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№ 2, 3, 10, 11.

Всесвітня історія

  1. Підготувати практичне заняття "Моделі інноваційного розвитку нових незалежних азійських держав".
  2. §19 вивчити, у зошиті дати письмову відповідь на питання №№1, 3, 4 (стор. 186).

Громадянська освіта 

Підготуватися до тематичного оцінювання з розділу 5 «Світ інформації та мас-медіа». Тестові завдання для перевірки

Хімія

Завдання

Фізика

  1. Параграф 30 (повторити), Впр 30 (4);
  2. Параграф 31 (конспект), Впр 31 (2,3,4);
  3.  Параграф 32 (конспект), Впр 32 (6).

Астрономія

Тема 6. читати стор.92-98.

Література США

Вчитель Тисленко О.Г.:
переглянути фільми  "Белый клык", "Великий Гетсби",  "Американская трагедия"

вчитель Сокол В.В.: 
фільм «Королі і капуста» і вивчити про О. Генрі (1 абзац + в 4 частині другу половину), підготувати робочі зошити на перевірку

Українська мова

Ділова англійська мова

Вчитель Коляда Тетяна Василівна:

Підготувати публічний виступ на 2-3 хвилини. Тему виступу  вибрати самостійно. Переглянути фільм "Король говорит" (The King's Speech"). 

Тема Money,стор.235-241,249-251.Індивідуальні завдання.Контакт з учителем 16.30-17.30  viber group, zoom, email:   [email protected] 

Технічний переклад

Вчитель Коляда Тетяна Василівна:
Переглянути тестові  завдання ЗНО з англійськоЇ мови 2018-2019 року. Опрацювати тексти. Знайти у текстах  ідеоматичні звороти. Завдання і відповіді знайти  в Internet.

Опрацювання текстів ЗНО попередніх років.Індивідуальні завдання.Контакт з учителем 16.30-17.30  viber group,zoom,email: [email protected]

Українська література

Вивчити напам’ять:

  1. Ліна Костенко «Страшні слова, коли вони мовчать»
  2. Василь Стус «Господи, гніву пречистого»
  3. Дмитро Павличко «Два кольори»

Прочитати новелу «Три зозулі з поклоном» Гр.Тютюника

Зарубіжна література

  1. Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої поло-вини ХХ ст. США (конспект)
  2.  Ернест Міллер Гемінґвей (тези біографії)
  3. «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті (позначити в зошиті). Аналіз змісту.
  4. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті (усно)

Наступні завдання шукаємо тут: https://padlet.com/nadegdakolesnik/zarlit2020

Інформатика

Посилання на підручник. Посилання на торрент для завантаження CorelDraw.

  1. Робота з текстом. Підручник с.279-287 або цей ресурс
  2. Практична робота, підручник с. 288.
  3. Творча робота "Розробка дизайну афіші, флаєра, постера"

Файли з роботами присилати на [email protected]. Термін виконання: до 23.03.2020.

Тема "Графічний дизайн у поліграфії"

  1. Уроки 29-30 на цьому ресурсі.
  2. Практична робота "Створення вітальної листівки, "колажу". (Програма Publisher)
  3. Пройти тест, зробити скрін результату (в кінці уроку 30).

Файли з роботами присилати на [email protected]. Термін виконання: до 04.04.2020.

  1. Уроки 31-32 на цьому ресурсі.
  2. Практична робота "Створення багатосторінкового підручника". (Програма Publisher. Наповнити підручник матеріалами уроку 31)
  3. Пройти тести в кінці уроків, зробити скріни результатів (в кінці уроків 31, 32).

Файли  присилати на [email protected]. Термін виконання: до 19.04.2020.

  1. Уроки 33 на цьому ресурсі.
  2. Практична робота "Створення буклету "ЗСШ №40". (Програма Publisher. Матеріал шукати на офіційному сайті школи)

Файли  присилати на [email protected]. Термін виконання: до 30.04.2020.

  1. Уроки 34 - 35.
  2. Пройти тести в кінці уроку 34, зробити скріни результатів. 

Файли  присилати на [email protected]. Термін виконання: до 12.05.2020.

Завантажити архів з програмою для тестування MyTest, видобути  2 файли з архіву у папку.

Або завантажити 2  файла без архіву за посиланням Робимо окрему папку, записуємо в неї обидва файла. Потім запускаємо MyTestStudent

14.05.2020 10:00 -10:45 - онлайн тестування за допомогою програми MyTest.

Технології

Для виконання завдань завантажита і встановити САПР КОМПАС 3D. Посилання на торрент для завантаження, обирайте файл x64 або x86 в залежності від розрядності вашої ОС. Файл *.ico видобуваємо до папки архіватором WinRar.

  1. Виконати Практичну роботу №4. Побудова трьох видів деталі за її наочним зображенням у середовищі САПР. Варіанти завдання. Термін виконання: до 04.04.2020.
  2. Виконати завдання Побудова 3D моделі у середовищі САПР Термін виконання: до 10.04.2020.
  3. Виконати Практичну роботу №5. Побудова 3D моделі деталі у середовищі САПР. Варіанти завданняНавчальне відео до роботи. Термін виконання: до 24.04.2020.
  4. Виконати "ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ «КОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЕКТУВАННЯ РУЧНОГО ЗАЖИМУ (СТРУБЦИНИ)». За підручником "Технології 10(11). Рівень стандарту" (авт. Ходзицька І.Ю. та ін.) с.175-181. Термін виконання: до 14.05.2020.

Файли з роботами присилати на [email protected]

Географія

  1. Закінчити Практичну роботу №8.
  2. §24-27 прочитати та виписати головне.

Біологія

  • §36-38 прочитати; ст. 146-147 виконати самостійну роботу письмово.

Мистецтво

  • тему "Кіно" повторити, ст.190-205 Масол;
  • підготувати мистецький проект у вигляді презентації (на вибір): "Славетні українці у світовому мистецтві кіно", "Сучасне українське кіно", "Розвиток української мультиплікації", "Відомі українські діячі кінематографу". 

Фізкультура

27.04.- 9.05. Пройти тестування:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=682201

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=443584

Діджитал-фізкультура для школярів за участі зірок спорту:

https://youtu.be/cYhWZjFyFgw

https://youtu.be/auDpm0MbADE

https://youtu.be/Otfo7TQB7R8

https://youtu.be/UgQogEeaLkU

https://youtu.be/0ydNIOevA2U

https://youtu.be/uf0_sU3WmCw

https://youtu.be/2TJX0H-IT-s

зарядка: https://www.youtube.com/watch?v=Y-h7WvX65bE  

https://docs.google.com/forms/d/1QRnowfUrUlOtPl6iyPxqhDbuzXycK0YnoZhCwiJ-4MA/edit 

 https://www.radiosvoboda.org/a/test-zymovi-olympiyski-igry/29029395.html

https://obrazovaka.ru/test/olimpiyskie-igry-v-drevnosti-5-klass.html 

 https://sputnik.by/tests/20171205/1032364044/test-znaete-li-vy-istoriyu-olimpijskih-igr.html