Формування інфо-медійної грамотності вчителів

В умовах інформаційного суспільства одним із першочергових завдань сучасної освіти є розвиток медіакультури педагога, що сприяє його професійному розвитку, удосконаленню його методичної та практичної роботи. Питанню підготовки вчителів до використання медіазасобів в освітньому процесі було приділено увагу на педагогічній раді, яка відбулася 02 грудня 2019 року.

Вчитель мистецтва, учасниця багатьох регіональних, Всеукраїнських, міжнародних конференцій з питань інфо-медійної грамотності, учасниця проекту «Вивчай та розрізняй» Ніконенко Вікторія Юріївна провела заняття з елементами тренінгу з формування медіаграмотності «Досліджуємо медіа» для педагогічних працівників ЗСШ №40.  

Вчителі дізнались про можливості сучасних медіаресурсів у формуванні особистості, про вплив цифрових технологій на дітей та дорослих. Вікторія Юріївна розкрила сутність поняття медіапростору, історію його розвитку, продемонструвала різновиди медіа. Вчителі мали змогу повправлятися розрізняти правдиву інформацію від фейкової, розпізнавати джинсу в фільмах, мультфільмах. Педагоги сприймали, аналізували, критично оцінювали інформацію в медіатекстах, набували необхідних навичок вмілого та безпечного споживання інформаційних продуктів.

 

Ніконенко В.Ю., вчитель мистецтва